חיפוש באינדקס עסקים

איל מקיאג’ – 4 סגנונות איפור לתלמידות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ספטמבר 2009

לימור ריחנה, מאפרת מקצועית ומרצה במכללת איל מקיאג’, מציגה 4 סגנונות איפור לתלמידות בית ספר ומספקת מספר כללים לטיפוח הפנים.
בגיל ההתבגרות, סובלות נערות רבות מפצעונים קטנטנים על הפנים או מאקנה. בתקופה זו חשוב מאוד לשמור על עור הפנים ועל ההיגיינה, לשטוף את הפנים בסבון ובמים חמים מספר פעמים ביום, להשתמש במגבת אישית ובמברשות איפור אישיות.

  • ניקוי יומיומי בבוקר – מריחת קרם לחות ומקדם הגנה המתאים לסוג העור חשובה מאוד. הקרם תורם  לוויסות היובש/השומן בעור הפנים ועוזר כמובן, לקיבוע בסיס לאיפור.
  • ניקוי הפנים בערב – יש לנקות את הפנים עם חלב פנים להסרת שאריות האיפור ולאחר מכן לחטא עם מי פנים. שינה עם איפור אינה בריאה ועלולה לגרום לזיהום כשהפנים רגישות. לכן, גם אם חזרת עייפה מבילוי פרוע, ניקוי הפנים לפני השינה, הוא חובה!
  • מברשות אישיות – חשוב מאוד להשתמש במברשות כשמניחים את איפור הבסיס ולא באצבעות או בספוגיות. בגיל זה, עובר העור שינויים הורמונאליים וגירויים עלולים לגרום לתגובה אלרגית, לפצעונים ולרגישויות.
    מומלץ להשתמש במייק אפ מינרלי, או במייק אפ על בסיס מים או סיליקון, השומרים על עור הפנים.
  • זהירות מהשמש הישראלית – בחרו במייק אפ שמכיל מקדם הגנה אפקטיבי.
  • אל תתפתו לרכוש מוצרים זולים ללא אישור משרד הבריאות. הרי מדובר בעור הפנים שלכן.
  • מסקרה או עפרון עיניים הם אישיים ולא מומלץ לתת לחברה להשתמש בהם, הדבר עלול גרום לדלקות עיניים חוזרות ונשנות.

הילדה טובה

  • מה: הילדה הטובה והחרוצה, שמכינה שיעורים ושונאת לתת להעתיק, מתאפרת לבית הספראיל מקיאג’ - סגנונות איפור לתלמידות בית ספר - מראה הילדה הטובה. באיפור טבעי עדין, שאינו מורגש, המורכב ממשחקי מייק אפ ומליפ גלוס. את השיער המסורק היא מקפידה לאסוף ותמיד נראית חיונית ומסודרת.
  • איך: המראה הטבעי כולל איפור בסיסי ביותר שמטרתו להדגיש את תווי הפנים היפים ולטשטש את מה שאנחנו לא רוצות להראות. העיקרון המנחה באיפור הזה הוא  משחקי אור וצל הנוצרים בעזרת מייק אפ שמדגיש אזורים מסוימים ו"מרים" אותם, לעומת אזורים אחרים. כדאי לבחור במייק אפ נוזלי בגוונים טבעיים שמחמיא ומעניק מראה זוהר אך שכמעט ואינו מכיל פיגמנט צבע. ניתן להוסיף נגיעות קלות של סומק או של צללית לעיניים (צלליות שמשמשות גם כסומק). בגוון אפרסק- אורנג’ בלוסום, בגוון ורוד בהיר- דמאסק או מוקה ובגוון מדברי – וויילד פיץ’.
  • טיפים לשימוש נכון במייק אפ וליצירת מראה טבעי:
    איך עושים את זה – הניחו את המייק אפ, בנקודות אסטרטגיות על הפנים, כגון: מצח, לחיים, אף וסנטר. החדירו אותו לעור בתנועות סיבוביות בעזרת מברשת מתאימה (קבוקי למשל ), ליצירת כיסוי אחיד. חשוב לשים לב לכמות המייק אפ שמניחים על הפנים. הסתפקו בכמות קטנה (טיפה אחת בכל אזור) והוסיפו, במידת הצורך. כך תמנעו ממראה לא אחיד או של "מסכה". גוון המייק אפ צריך להיות בדיוק (ולא בערך) בגוון העור שלכם. ניתן להניח את המייק אפ רק על המקומות אותם אנו רוצים לטשטש, נקודתית, ולא על כל הפנים. למעוניינות במראה מאט, או לסובלות מעור שומני, מומלץ להניח פודרה שקופה מעל המייק אפ.
  • סומק – התאימו את הסומק לגוון העור והתחשבו בפיגמנטציה. לנערה עם גוון עור פנים בהיר שנוטה לאדמומיות לדוגמה, מומלץ להשתמש בסומק בגוון חום ולא ורוד, שעלול להדגיש את האדמומיות. 
  • לעיניים – השתמשו במסקרה חומה או שחורה, היפואלרגית
  • לשפתיים – מומלץ להשתמש בליפ גלוס שקוף בגוון טבעי, עם לחות לשפתיים.
  • טיפ איפור – ניתן להשתמש בצללית לעיניים בגוון טבעי, גם כצללית וגם כסומק. המראה שיתקבל יהיה הומוגני וטבעי.

הילדה המגניבה

  • מה: לטינאייג’רית המגניבה שלנו יש מראה נכון ו"מלוכלך", ששואב השראה מהאיט גירל התורנית, אליס דלאל ומאבריל לאבין. האיפור מעושן עדין, השפתיים מחוקות והשיער נוטה לצד אחד באייטיזיות אופיינית. לוק שיש בו משהו אנדרוגיני וחצוף, שמאתגר מוסכמות ומשדר אומץ ועוצמה.
  • איך: מראה האיפור, כולל עיניים מודגשות במראה מעושן צר שנוצר בעזרת עיפרון שחור וצללית שחורה שמטשטשת אותו. את מראה השפתיים המחוקות, שכל כך אופנתי עכשיו, יצרנו בעזרת עיפרון שפתיים בצבע טבעי. במראה זה אין צורך בסומק, אלא רק במשזף בגוון טבעי, לחיטוב הפנים, דוגמת הברונזר המינרלי שלנו. מניחים את הברונזר על אזור עצמות הלחיים, קו המצח, האף והלסת ויוצרים הצללות שמדגישות את האזורים הללו ומחמיאות מאוד.
    שלב אחרי שלב באיפור העיניים
    שרטטו קו על הריס העליון והתחתון עם אייליינר ג’ל עמיד שחור, בעזרת מברשת דקה.
    עברו על הקו עם צללית שחורה מעושנת (בלק אוניקס של איל מקיאג’).
    הניחו על העפעף העליון ברונזר וטשטשו לכיוון הגבה.
    משחו את הריסים במסקרה שחורה בנדיבות.
  • טיפ איפור – עיפרון שחור בתוך העין מקטין אותה ולעיתים אף נוזל ומלכלך את כל האזור שמתחתיה בשחור. האלטרנטיבה – משחו את העיפרון גם על קו הריסים התחתון וטשטשו בעזרת צללית שחורה. כך גם תקבעו את העיפרון וגם תגדילו את העיניים.

מלכת הכיתה

  • מה: ללוק של מלכת הכיתה הענקנו שתי אינטרפטציות אפשריות. האחת, מאופיינת במראה נקי וזוהר, המורכב משמלה רכה ונוצצת, שפתון ורוד בוהק ושיער פזור, והשנייה נראית מחוספסת יותר ומאופרת בסגנון מעושן שמתאים למראה הסטריט שלה.
  • איך: למלכת הכיתה הזוהרת, השתמשנו בשפתון בגוון ורוד פוקסיה, בהשראת הזמרת קייטי פרי, שידועה בחיבתה לליפסטיק הורוד.
  • טיפ איפור – ליצירת שפתון בגוון ורוד פוקסיה, ערבבו את הצללית הורודה "באבל גאם" של איל מקיאג’ עם ליפ גלוס שקוף.
    למלכת הכיתה המגניבה והמחוספסת, עיניים מאופרות בסגנון מעושן, כשמסגרת העין הודגשה עם אייליינר שחור.
    על השפתיים נמשח ליפ גלוס ורוד (גליצי גלוס פינק של איל מקיאג’).

מראה הגותית 

  • מה: תחום זה נחשב לרחב מאוד בחצרות בתי ספר ונתון לפרשנויות רבות, מן הקל אל הכבד. האיפוראיל מקיאג’ - 4 סגנונות איפור לתלמידות שבחרנו, יכול להתאים ללובשות השחורים עטויות הפירסינג למיניהן וגם לאלו שנהנות מצבעוניות מגוונת, אבל אוהבות את הלוק הגותי כשמדובר באיפור.
  • איך: עיניים מאופרות בסגנון מעושן עם אייליינר ג’ל וצללית שחורה.
  • שלב אחרי שלב לאיפור בסגנון גותי:
    משחי קו בעזרת אייליינר ג’ל עמיד בגוון שחור, על הריס העליון והתחתון.
    הניחי צללית שחורה מעושנת על העפעף העליון וטשטשי לכיוון הגבה.
    ניתן להוסיף נגיעות של צללית בגוון כסף מטאלי שמאוד אופנתית היום (סילבר, של איל מקיאג’).
    משחי על הריסים מסקרה שחורה "טריו", שמעבה ומאריכה את הריסים.
    תחמי את השפתיים בעיפרון שפתיים בצבע אדום עז (תוחם מינרלי RED) ומלאי בשפתון אדום (ליפסטיק RED) שחוזר להיות אופנתי בחורף הקרוב ותמיד אופנתי אצל הגותיות.
  • טיפ איפור גותי – אפשר לגוון ולהעשיר את הלוק בעזרת צבעים כהים נוספים, דוגמת כחול וירוק. נגיעה של כחול מתחת לעין תיצור לוק מעושן שחור כחול, אופנתי במיוחד העונה.

קרדיטים:
איפור, שיער וסטיילינג: לימור ריחנה
צילום: אפיק גבאי
דוגמניות: אלינה ניינבלט, דריה מחוטה.



עמוד זה נצפה: 768 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור