חיפוש באינדקס עסקים

יום איפור כתום – רויטל פרנקו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 יולי 2008

הגוון הכתום מהווה חלק מקבוצת צבעי האדמה. הגוון נחשב לחצי שקוף וחצי אטום והוא מסמל בריאות ונחשב גם כצבע המגביר את הרצון לשאוף ליותר בכל תחומי החיים. הצבע הכתום על כל גווניו יוצר סוג של משיכה ועניין בקרב הקהל הנמצא סביבך. האווירה שנוצרת משימוש בגוון כתום באיפור מסייעת ליכולת פיתוח קשרים אישיים, מאיצהיום איפור כתום - רויטל פרנקו את היכולת לפתח תקשורת בינאישית בפגישות עסקים או באירועים חברתיים.
גוון איפור כתום יתאים בעיקר בעת יציאה לאירועים רבי משתתפים מכיוון שמדובר בצבע מואר עם שקיפות וצלילות ועם פיגמנט השולט בגוף הצבע. איפור כתום הינו איפור בעל גוון ייחודי היוצר בולטות ונבדלות בעלות עוצמה וזוהר יוצא דופן. הגוון הכתום מתאים לקבלת איפור בעל אופי קייצי המאפשר שימוש בו בכל אזורי הפנים כאשר הדגשים יכולים להיות סביב העין, באזור הגבות וכמובן בקו השפתיים.
ליצירת מראה עונתי, חם וקייצי בשימוש בגווני הכתום תוכלי לפעול על פי השלבים הבאים:
איפור אזור העין – השתמשי בצללית אבן  אפרסק, בעצם הגבה מרחי צללית בגוון שמנת,למראה נקי ורענן משחי קו בעזרת עיפרון לבן בתוך מעקה העין. הברישי את הריסים במסקרה שחורה בנדיבות. עם הצללית בגוון אפרסק בה השתמשנו לעיניים נשתמש גם לסומק למראה בריא ונניח אותו רק על תפוחי הלחיים. לסיום ניצור השלמה בליפגלוס כתום שקוף (ניתן לערבב ליפגלוס ורוד+כתום).
לצורך איפור העפעפיים ויצירת כיסוי תוך שמירה על השקיפות הנדרשת ניתן לפזר את הכתום בעזרת מברשת להנחת צללית אוורירית. להדגשת עצמות הלחיים חשוב ליצור טקסטורה נכונה ולשמור על מינון תוך שאת מפדרת את האזור תחילה. מומלץ להשתמש בסומק בעל מרקם מעט  מבריק יותר למראה רענן ובריא. הגוון הכתום מומלץ לאיפור בחודשי הקיץ, יתאים לאירוע במקום פתוח או סגור בו תהיי מוארת להפליא וזוהרת.
איפור כתום מתאים בעיקר לנשים בעלות גוון עור שחום, כמו גם לבהירות ע"י שימוש בצבע בגוון יותר אפרסק פסטלי כאשר צבע השיער נשאר ניטרלי או צבוע בגווני חום לסוגיו. להשלמת המראה ניתן להדגיש את הריסים בשחור ואפילו בכחול כהה תוך יצירת "הילה" כתומה להשלמת המראה הסופי.

איפור: רויטל פרנקו MAKEUP YOUR MIND.
שיער: חי שושן.
צילום: צחי וזאנה.
דוגמנית: מירי נאומב "רוברטו".



עמוד זה נצפה: 579 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור