חיפוש באינדקס עסקים

התאמת פאה רפואית- רבקה זהבי

פורסם מאת: בתאריך: 22 נובמבר 2011

פאה רפואית- רבקה זהבירובנו לא חושבים על השיער שלנו עד שאנו מתחילים לאבד אותו. כאשר אנו חווים אבדן שיער בגלל סיבות רפואיות, ההשפעה על הזהות העצמית שלנו הרסנית. נשים רבות קושרת את השיער שלהן למהות הנשית של עצמן, לערך ולביטחון העצמי. לכן אחד הנושאים שיש להתמודד איתם במקרים של נשירת שיער בעקבות טיפולים רפואיים – הוא שמירה על הדימוי העצמי בעצמאות שימוש בפאה רפואית.
אין טיפול שיכול להבטיח כי מי שעובר טיפולי כימותרפיה לא יאבד את השיער, לכן הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבעיה היא להשתמש בפאה רפואית מותאמת אישית.

בתקופה בה השיער נושר אנו ממליצים:

  • לטפח ולשמור על השיער הקיים. השתמשי במברשת שיער רכה, ציפית סאטן שלא תתלוש  את השיער הנותר וכדומה.
  • כדאי לשקול לגלח את הראש. יש האומרים שטיפולים רפואיים קיצוניים גורמים לגרד בקרקפת. גילוח הראש יכול להועיל בהתמודדות עם הגרד ויאפשר התאמה נוחה של פאה רפואית עוד לפני שכל השיער נושר.
  • שמרי על עור הקרקפת. הקרקפת רגישה מאוד בתקופה של הטיפולים. לכן כדאי לשמור עליה  ולהגן עליה מפני קור או קרינת שמש ישירה. כיסוי ראש מומלץ.

ואם אנו מדברים על פאות רפואיות, חשוב להבין כי הפאות הרפואיות הן פאות איכותיות רגילות המותאמות לשימוש בהתייחסות לטיפולים הרפואיים ותופעות הלוואי האפשריות.
שנים של ניסיון ומחקרים רפואיים נרחבים הובילו את חברת פאות- רבקה זהבי לרמת מומחיות יוצאת דופן במקרים בהן נדרש שימוש בפאות רפואיות.
התובנות שנצברו משך השנים מאפשרות לזהבי פאות להעניק לכל מטופלת את היחס האישי הנכון והתאמה אישית מקצועית של הפאה הרפואית הנכונה לה.
להיות חולה ולעבור טיפולים חריפים אין פירושו להיראות לא טוב.
את יכולה להמשיך להיראות טוב ולהרגיש טוב לגבי עצמך, גם בתקופה הקשה הזו.
 
בזמן התאמת הפאה הרפואית נסי להשתעשע, נסי לגוון ולשפר …
מה דעתך לשנות את גוון השיער? להוסיף נפח למראה השיער שלך? לשנות קו תספורת?
יתכן שהפאה הרפואית שתבחרי לא רק תשמר את יופייך אלא אפילו תחמיא לך בדרכים שלא חשבת עליהן…

פאה רפואית- רבקה זהבי



עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור