חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופיונל צרפה שגרירים חדשים

פורסם מאת: בתאריך: 15 פברואר 2015

במגזין הדליין האחרון, גיליון 45, פרסמנו כי לאחר 12 שנות פעילות עסקית כשגרירים בחברת  ,Loreal Professionnelעוברים מעצבי השיער קובי ואלי בורוכוב לחברת Schwarzkopf Professional   מבית קונצרן "הנקל".
מעצבי השיער קובי ואלי בורוכוב שגרירי שוורצקופף פרופשיונל
מעצבי השיער קובי ואלי בורוכוב, בעלי וותק ומוניטין של 20 שנה, החלו את דרכם המקצועית בלימודי עיצוב שיער באקדמיות מובילות ברחבי אירופה. עם שובם ארצה, הקימו האחים בורוכוב מספרה ומתחם טיפוח ויופי בלב תל אביב ובתוך זמן קצר ביססו את מעמדם בצמרת מעצבי השיער המובילים בישראל.

קובי ואלי בורוכוב מובילים קו עיצובי מקורי, המשלב טכניקת גזירה ייחודית של תספורות בסגנונות שונים, עם התמחות מיוחדת בכימיה )צבע, גוונים) החלקות יפניות, תוספות שיער, תסרוקות וטיפולים חדשניים להחייאת שיער פגום.

בין האחים בורוכוב קיימת שותפות מקצועית ואומנותית פורייה. השניים מקפידים לבקר בתצוגות השיער המובילות באירופה ובארה"ב, ולהתעדכן באופן שוטף בכל החידושים, המגמות והטרנדים העדכניים ביותר בתחום עיצוב השיער, תוך התאמתם לאופי ולסגנון האישי של הלקוחות, לסוגי השיער השונים ולאקלים הישראלי.

הידע והניסיון הרב שצברו עם השנים, מאפשרים לקובי ואלי בורוכוב להעניק לכל לקוחה את הטיפול המושלם לשערה ואת המראה האופנתי שמתאים לסגנון האישי ולסגנון החיים שלה.

לדברי שמוליק כהן, מנהל חטיבת "שוורצקופף פרופשיונל" בהנקל: "שוורצקופף פרופשיונל רותמת לשורותיה מעצבי שיער מהשורה הראשונה בישראל. אנו מברכים את קובי ואלי בורוכוב שהצטרפו לשורותינו ובטוחים כי ייצגו את "שוורצקופף פרופשיונל" בכבוד. כחברה המובילה בתחום, אנו מחויבים לקהל לקוחותינו ורואים בהם את חוד החנית של המותג. אנו נמשיך לפעול על מנת להעניק את מרב הכלים המקצועיים שברשותנו ולהכשיר עוד יותר את שגרירנו, בין אם זה בהתמקצעות בסמינרים ייחודיים, הכשרות של סדנאות בטכניקות גזירה וצבע הייחודיים למותג, מתן מערך מידע מקצועי ביותר ועוד. אנו מאחלים לאחים בורוכוב דרך צלחה ושיתוף פעולה פורה".
 

מעצבי השיער קובי ואלי בורוכוב שגרירי שוורצקופף פרופשיונל

הקליקו לקריאת הכתבה במהדורה הדיגטלית של מגזין הדליין



עמוד זה נצפה: 511 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור