חיפוש באינדקס עסקים

קמפיין רמינגטון לקיץ 2015

פורסם מאת: בתאריך: 11 פברואר 2015

קמפיין רמינגטון לקיץ 2015
בהשראת שנות ה -70 ותרבות הפולרואיד
את הקמפיין נבחרה להוביל הדוגמנית

הבין-לאומית – חווה מונד

קמפיין רמינגטון לקיץ 2015 צולם כמחווה לשנות ה 70 התוססות ולתרבות הפולרואיד שזכתה לתנופה משמעותית באותן שנים בעקבות כניסתה של חברת קודאק לשוק צילומי האינסטנט. כדי להדגיש את החיבור הישיר למאפיינים התרבותיים של התקופה, צולם הקמפיין כולו במצלמת פולרואיד מיוחדת ובמקביל במצלמה רגילה עם סרט צילום של קודאק. זו הפעם הראשונה שנעשה שימוש בשיטת צילום כזו בקמפיין רשמי של חברה בינלאומית לעיצוב שיער. להעצמת התחושה של מסע בזמן, עוצב הסט כולו בסגנון שנות ה 70, עם ריהוט ואביזרים המתכתבים עם סממני התקופה.

קמפיין רמינגטון לקיץ 2015

צילומי הפולרואיד, המחליפים למעשה את פורמט הקטלוג הכרוך הקונבנציונאלי, מציגים את כל המגמות והטרנדים בתחום עיצוב השיער לקיץ 2015: עדנה מחודשת לשנות ה 70 הזוהרות על שלל מאפייניהן המזוהים: תסרוקות נפח, בוהו שיק, פוני עגול וטקסטורות משוחררות.

קמפיין רמינגטון לקיץ 2015

על צילומי הקמפיין של רמינגטון לקיץ 2015 ניצח המנהל האמנותי ושגריר המותג, מעצב השיער לירז אגם. העונה נבחרה להוביל את הקמפיין הדוגמנית הבינלאומית, חווה מונד. מונד נבחרה לתפקיד בעקבות החלטה משותפת עם חברת רמינגטון העולמית, שהתוותה אסטרטגיה חדשה בבחירת דוגמנית בין לאומית בעלת חזות אירופאית. מדובר בקמפיין הטיפוח הראשון אותו מובילה מונד בישראל. מונד, ילידת העיר צפת, מדגמנת כבר מגיל צעיר, מתגוררת כיום בלונדון, נשואה לאיש העסקים הישראלי ארני גוזלן ואמא במשרה מלאה להילל בן ה 3

קמפיין רמינגטון לקיץ 2015

רמינגטון קיץ 2015:
עיצוב שיער וניהול אמנותי: לירז אגם
איפור: חן אלקבץ
סגנון: טל שירי kikarhamedina.com))
דוגמנית: חווה מונד לעלית מודלס
צילום: דביר כחלון
 



עמוד זה נצפה: 389 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור