חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער לחג – ניסו אשכנזי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 ספטמבר 2010

עיצוב שיער לחג - ניסו אשכנזישני דברים מדרבנים נשים להגיע למספרה לפני החגים. האחד, אווירת ההתחדשות, הוצאת הישן כדי לפנות מקום לחדש, הרצון לנקות את סביבתנו ועצמנו גם מבפנים וגם מבחוץ עוטפים אותנו בתקופת החגים. משהו באוויר מושך את כולנו לערוך שיפוצים ולהתחדש גם בתוך הבית, גם בתוך נפשנו וגם בצורתנו החיצונית. השני, מניע פרקטי ואסתטי.

כולם רוצים להיראות טוב בארוחות החגיגיות הגדולות בהן נשתתף במהלך החג, החופשות והבילוי עם חברים ובני משפחה שאולי לא ראינו כבר זמן רב.

לא משנה מה הסיבה, העובדה היא שתקופת החגים היא הזדמנות לחדש ולהתחדש, גם בעיצוב השיער. ואם כבר עיצוב שיער חדש, כדאי לבחור בתסרוקות או תספורות שיתאימו לנו, לאורח החיים, לאופי, לסגנון האישי, למבנה הפנים. עיצוב שיער שיהיה בדיוק מה שאנחנו צריכים – שנקום בבוקר, נביט בראי ונהנה.

רעיונות לעיצוב שיער אפשר לשאוב מהמון מקורות: מגזינים, הטלוויזיה או הקולנוע ולא רק מהשיער של כוכבות וסלבריטאיות אלא גם מהסביבה הקרובה, אפילו הנשים שעומדות בתור בסופרמרקט.

חשוב לציין שרעיונות אלה יכולים לשמש רק להשראה. אי אפשר להעתיק עיצוב שיער מאישה לאישה. שיערו של כל אחד מאיתנו שונה במרקם, עובי, אורך, מבנה הפנים שונה, על עיצוב שיער לחג - ניסו אשכנזיכל אחת ייראה עיצוב השיער אחרת.

פעמים רבות שואלים אותי, מה הולך היום באופנת השיער? איזה עיצוב שיער אופנתי כיום? התשובה היא – הכל. אופנת השיער העכשווית כוללת הכל. שיער ארוך, שיער קצר, שיער חלק, שיער גלי ומתולתל – הכל.

הקו שמוביל אותי להחליט על עיצוב השיער ללקוחות שלי בדרך כלל מתעלם מתכתיבי הטרנדים ומתייחס למאפיינים האישיים של כל לקוחה. מה יתאים לפנים שלה, מה ישתלב היטב במבנה גופה, עד כמה יהיה לה קל להסתדר עם השיער ביום יום, עד כמה היא מעוניינת במראה זוהר ודרמתי או במראה קלאסי מאורגן וטבעי.

טביעת העין האומנותית והניסיון הרב הם שמובילים אותי בבחירת עיצוב השיער ללקוחותיי, הבחירה נעשית כמובן תוך התייעצות עם הלקוחה והקשבה לדעתה.

התוצאה היא לקוחה מרוצה שנראית נפלא – וזה הכי חשוב.

עיצוב שיער לחג.
באדיבות: מעצב השיער – ניסו אשכנזי.

 



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור