חיפוש באינדקס עסקים

תספורות אופנתיות – התאמת תספורת למבנה הפנים. אבי M

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אוקטובר 2010

 

אבי M – מעצב שיער ותיק בעל 30 שנות ניסיון, גזר ועיצב את שיערן של נשים רבות וכיום הוא עוסק בין השאר בהדרכת קורסים למעצבי שיער מסביר על נושא התאמת תספורת למבנה הפנים: "הדבר הראשון שאנחנו מבחינים בו אצל אישה הוא השיער שלה. שיער בריא ויפה הוא חובה ליצירת רושם ראשוני והתספורת על פיה מעוצב השיער חייבת להתאים למבנה הפנים על מנת שהרושם יהיה מושלם. עיצוב השיער בתספורת אופנתית תחמיא לפנייך בתנאי שהתספורת מתאימה למבנה הפנים שלך. היא תבליט את תווי הפנים שלך ותחמיא לך. 
 
תספורות אופנתיות - התאמת תספורת למבנה הפניםמבנה הפנים מתחלק למספר סוגים בסיסיים ולכל מבנה פנים יש עקרונות בעיצוב שיער המתאים להן.

  • פנים מרובעות: מזכירות במבנה מרובע, עם לסת רחבה ומצח רחב בהתאמה. על מנת לעדן את מראה הפנים רצוי לשלב תלתלים ותנועה לשיער והתספורת חייבת להיות מדורגת. שיער גזור בקו ישר עד גובה הסנטר היא טעות במקרה של פנים מרובעות, כיון שתספורת כזו תדגיש את הלסת המרובעת ומבנה הפנים הקשוח.
  • פנים מוארכות: פנים שרוחבן קטן בהרבה מאורכן. לפנים מוארכות צריך להתאים תספורת שתיצור קווי רוחב דמיוניים ותעדן את אורכן של הפנים. תספורות עם נפח, תלתלים, פן חיצוני, פוני ארוך עד הגבות, או תספורות בקו הסנטר ישברו את אורך הפנים ויצרו איזון והרמוניה לפנים.
  • פנים עגולות: פנים המזכירות לנו עיגול שלם. לפנים עגולות רצוי להתאים תספורת שתיצור רושם של אורך לפנים תספורת שתכניס קווי אורך למראה הפנים. שיער ארוך חלק הגולש בצמוד לפנים יאזן את רוחב הפנים ויעדן את מראה הפנים העגולות.
  • פנים אובאליות: מדובר במבנה פנים הנחשב לקלאסי. לפנים אובאליות ניתן להתאים כמעט כל סוג של תספורת. תספורת קצרה או ארוכה, שיער מתולתל או חלק – כל סוגי התספורות מתאים לפנים אובאליות.
  • פנים בצורת: פנים בעלי מצח רחב וסנטר מחודד. הסנטר נוטה למשוך את תשומת הלב מהעיניים ולכם מטרת התספורת היא להחזיר את המיקוד אל אזור העיניים. שיער מדורג שידגיש את עצמות הלחיים יעשה את העבודה כאן, גם פוני ארוך היורד משני צידי הפנים.

העיקרון המוביל בהתאמת תספורת למבנה הפנים הוא למצוא את הדרך למשוך תשומת לב אל החלקים היפים בפנים ולאזן ולעדן את מראה החלקים אותם היינו רוצים להסוות. תספורת מחמיאה היא כזו שמבליטה את תווי הפנים היפים שלנו. מכאן שהמטרה של תספורת היא לא רק שהשיער יראה אופנתי, מבריק, בריא ויפה אלא שיתאים למבנה הפנים ויחמיא להם.

תספורות אופנה לנערות.
באדיבות: מעצב השיער אבי M – המרכז לטיפוח היופי והכלה יפית שי.



עמוד זה נצפה: 710 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור