חיפוש באינדקס עסקים

הארכת שיער – הקפידי על הפרטים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 ספטמבר 2010

 

פעמים רבות מגיעות אליי למספרה נשים שעשו הארכת שיער אצל מעצב שיער שאינו מתמחה בכך ומבקשות ממני לסדר ולהציל את שיערן. לעשות הארכת שיער זה עניין מורכב שדורש מומחיות. קל מאוד לפגוע בשיער, לקרוע אותו, לתלוש אותו, להכביד עליו עד שתתחיל נשירה של השיער והתוספות יחד איתו. קל מאוד הארכת שיער - הקפידי על הפרטיםלעשות הארכת שיער שתיראה כמו צמר גפן יבש וחסר חיים. הרבה יותר מסובך לעשות הארכת שיער שתיראה טבעית ואמיתית, שהשיער הטבעי שלך יישמר ויישאר בריא, שהשיער יראה גולש, מבריק ויפה. על מנת למנוע טעויות וכאב לב אני רוצה להעלות כאן כמה טעויות נפוצות שצריך להישמר מהן:

  • הארכת שיער בהדבקה
    מעצבי שיער רבים מציעים הארכת שיער בהדבקה באמצעות קפסולות קרטין או דבק לשיער. האם הדבק שלהם מאושר על ידי משרד הבריאות? האם הדבק הזה עלול לגרום לתופעות לוואי וגירוי של הקרקפת? דבק זול שאינו מאושר על ידי משרד הבריאות עלול לגרום לדלקת בקרקפת ולנשירת שיער. שמעתי של ספרים שמשתמשים בסיליקון מחנות לחומרי בניין להדבקת שיער ואפילו בדבק 3 שניות, פשוט לא להאמין. הדבק שאני משתמש בו הוא דבק אורגני רפואי שנבדק על ידי כל הגורמים המוסמכים ואת יכולה להיות רגועה לגבי בטיחותו.
  • הארכת שיער זולה
    מעצבי שיער המציעים לעשות הארכות שיער במחירים שנשמעים בלתי אפשריים עלולים להשתמש בשיער וחומרים זולים, כאלה העלולים להעניק לך מראה שיער פגום ואפילו לגרום לבעיות בריאות. הביטוי הידוע שאומר "אם זה זול מכדי להיות אמיתי – זה כנראה לא באמת אמיתי" קובע כאן ב-100%.
  • שיחת יעוץ ואבחון מדוקדק של מצב השיער לפני ביצוע הארכת שיער
    אם מעצב השיער שלך לא עוצר לשיחה מעמיקה ואבחון מקצועי של מצב השיער שלך, אם הוא לא מנסה להתאים לך את תוספת השיער הנכונה והמתאימה מחינת הצבע ומרקם השיער, קיימת סכנה שלאחר מספר חפיפות הארכת השיער שלך לא תיראה טוב, פשוט מפני שהתהליך לא לווה בתשומת לב מקצועית לפרטים.
  • לא תמיד ניתן לעשות הארכת שיער
    לעיתים לא ניתן לבצע הארכת שיער. במקרים של נשירת שיער מאסיבית, טיפול בתרופות חזקות לבעיות רפואיות חמורות, רגישות יתר של העור, שיער שעבר תהליכים כימיים חריפים ועכשיו הוא פגום ושרוף מאוד – יצטרך מעצב השיער שלך פשוט לומר לך שלא ניתן לבצע הארכת שיער.

לסיכום, יש לבחור במעצב שיער מקצועי המתמחה בהארכת שיער כדי לקבל את התוצאה הרצויה גם אם לעיתים זה עולה קצת יותר.

הארכת שיער – הקפידי על הפרטים.
באדיבות: מעצב השיער – אבי גונן מספרת ZAZA המבצע הארכות שיער בחולון.



עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור