חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב מספרה – מתחדשים לקראת השנה החדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוגוסט 2010

 

   עיצוב מספרה - מתחדשים לקראת השנה החדשה. יניב שושן.
למרות החום הכבד, אנו עומדים לקראת סיום עונת הקיץ ועם החגים הממשמשים ובאים בעלי מספרות רבים שוקלים לחדש ולהתחדש בכל הקשור למראה המספרה שלהם. עיצוב מספרה הוא עניין מרגש במיוחד כיון שבסלון אופנתי לעיצוב שיער הדגש הוויזואלי הוא במרכז ומראה המספרה אמור לשקף את הרוח האומנותית על פיה מתנהל היכל היופי כולו. מספרה מוצלחת מסתייעת בתדמית שלה ככוח מניע ללקוחות. מכאן שתדמית המספרה יקבע במידה רבה גם את רמת הרווחיות של העסק.
לפניכם כמה טיפים לעיצוב נכון של מספרה מצליחה.
 
צבעים
בחר במשפחת צבעים שתתאים לקהל היעד שלך. אם מדובר במספרת נשים, גוון דינאמי חי מפלטת הצבעים המכונים גוונים נשיים: גווני הורוד, אדום, סגול… למספרת ילדים צבעי אדמה או צבעים בוהקים ועזים יתאימו יותר. אם קהל היעד שלך הוא גם גברים וגם נשים צבעים טבעיים יותר, ניטרליים יותר יהיו המתאימים ביותר.
 
עמדות עבודהעיצוב מספרה - מתחדשים לקראת השנה החדשה. יניב שושן.
בשלב ראשון יש לדעת כמה עמדות עבודה תכיל המספרה. כחוק צריכה כל עמדה שטח של 9 מר’ על מנת לאפשר עבודה נוחה ובמיוחד אם יש כוונה להשכיר עמדות עבודה לספרים אחרים.
 
כיסאות עבודה
כיסאות העבודה והעמדות באות במבחר עצום של עיצובים, גוונים וחומרי גלם מהם הם בנויים. בחר בסגנון שיתאים לגוונים הכללים עליהם החלטת בשלב הקודם וודא שהכסא ועמדת העבודה עמידים, יציבים ונוחים לישיבה ועבודה.
 
דלפק קבלה
דלפק הקבלה הוא פריט מרכזי בעיצוב המספרה. עיצוב דלפק הקבלה דומה לעיצוב חלון ראווה למספרה. חשוב על עציץ מרשים שיונח שם, תמונה מרכזית או פריט עיצובי אחר שישלים את אווירת המקום. הדלפק עצמו חייב,כמובן, להשתלב היטב עם הגוונים בהם בחרת ועם הסגנון של כסאות ועמדות העבודה. אם עמדות העבודה והכיסאות הם מנירוסטה תעשייתית ומנוכרת, לא תציב דלפק קבלה מעץ מלא חם וכבד.
 
אזור המתנהעיצוב מספרה - מתחדשים לקראת השנה החדשה. יניב שושן.
אזור ההמתנה צריך להיות נוח ומזמין למראה. כורסאות רכות, ספות ואביזרים נלווים יהפכו כל פינת המתנה למקום שכיף לשבת בו. עמדה למגזינים, שטיח, מתקן מים, טלוויזיה, גישה לשתיה חמה יהפכו את הפינה למפנקת ותשלים את תחושת הפינוק שאתה רוצה להעביר ללקוחותיך. התמונות על הקיר חייבות להתאים לסגנונך כמעצב שיער. במידת היכולת עדיף שאלה יהיו צילומים של עבודותיך על ראשי דוגמניות.
  
עיצוב חיצוני
עיצוב חיצוני למספרה. גם מבחוץ צריכה המספרה להקרין עיצוב, סגנון ולהתאים לסגנונך כמעצב שיער. לוגו המספרה צריך להיות תלוי בחוץ או שלט מעוצב המכיל את שם העסק ופרטי התקשרות לקביעת תור למספרה.
  
טיפ חשוב
הטיפ החשוב ביותר יכול להיות שימוש בשירותיו של מעצב מספרות מיומן שיניח את כל פיסות התמונה יחד וייצור עבורך את המספרה המעוצבת עליה חלמת, בסגנון שיתאים לטעמך וצרכיך.

רעיונות, עיצובים, כלים ואביזרים לעיצוב מספרות ניתן למצוא בקטלוגים של יצרני ויבואני ציוד למספרות. קטלוג כזה יכול לפתוח שטף של יצירתיות שיעזור מאוד בקביעת קו העיצוב הסופי עבור המספרה שלך. לעיון בקטלוג מעודכן של ציוד למספרות בקרו באתר של חברת יניב שושן. שם תוכלו לעיין גם בתמונות של מספרות מעוצבות להפליא.



עמוד זה נצפה: 564 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור