חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית – פותחים שנה עם שיער חלק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 ספטמבר 2010

בעוד מספר ימים תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה, ומה יותר מתאים מלהופיע בארוחת החג עם שיער חלק, בריא ומלא ברק ולסחוט מחמאות מכולם. הרוב המוחלט של הנשים בארץ ובעולם מעדיפות את החלקה יפנית - פותחים שנה עם שיער חלק. רפאל אברמוב.שיערן חלק. מה לעשות שרוב הנשים בישראל התברכו בשיער מתולתל או גלי? התשובה היא – החלקה יפנית. פותחים את השנה עם שיער חלק.

היתרון בהחלקה היפנית הוא בהתאמה כמעט מוחלטת של טיפול החלקת השיער הזה לרוב סוגי השיער ולמצבים שונים של השיער מבחינת בריאות וחוזק.

חשוב שמעצב השיער שלך יאבחן את מצב השיער על מנת להתאים לו את שיטת ההחלקה הנכונה לו. תוך שעות ספורות תוכלי גם את להתהדר בשיער חלק, מבריק ובריא, שיער שמתנפנף ברכות וגולש על הכתפיים בכיף.

יתרון חשוב אחר בהחלקה יפנית הוא שלא תצטרכי לדאוג לעצב את השיער בפן או כל דרך אחרת אחרי כל חפיפה. פשוט לחפוף, לנפנף בשיער ולתת לו להתייבש טבעי. השיער יישאר חלק ויפה ללא כל צורך בפנים.

כל כך קל לתחזק שיער שעבר החלקה יפנית שנשים רבות רואות בה את עיצוב השיער האולטימטיבי. בתקופת החגים עם כל הלחץ, האורחים, הטיולים בחיק הטבע ושאר הפעילויות המשפחתיות והחברתיות, את תהיי משוחררת מהצורך לעשות פן או חשבון למזג האוויר, הלחות והזיעה.

אז עכשיו כשהילדים סיימו להתפנק והם חוזרים לספסל הלימודים והשגרה ורגע לפני שאנחנו כולנו יוצאים לגמרי מהשגרה למשך חודש שלם של חגים ומועדים – קחי רגע לעצמך, וקבעי פגישה במספרה לעשות החלקה יפנית. מגיע גם לך פינוק. תיהני.

החלקה יפנית – פותחים שנה עם שיער חלק.
באדיבות: מעצב השיער – רפאל אברמוב.



עמוד זה נצפה: 400 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור