חיפוש באינדקס עסקים

בוטאה – סדרה טיפולית לשיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 אוגוסט 2009

 

חברת קארין גל, זכיינית חברת השיער האירופאית קארין הייר קוסמטיקס, חושפת לראשונה בארץ סדרה בוטאה - סדרה טיפולית לשיער טיפולית לשיער הכוללת 4 ערכות טיפוליות:
בוטאה רמוב – נגד קשקשים
בוטאה טוניק – לחיזוק שורשי השיער
בוטאה איקוולייזר – המעניק טיפול ייחודי לשיער שמן
בוטאה אקטיב – למניעת נשירת שיער.
כל ערכה מכילה שמפו ו-12 אמפולות טיפוליות, כאשר להשגת תוצאות מרביות יש להקפיד על משך טיפול של 3 חודשים. סדרת בוטאה מגיעה לארץ לאחר מספר שנים של הצלחה באירופה ותשווק בישראל במספרות מורשות בלבד.
ערכת הטוניק מיועדת לחיזוק שורשי השיער. הערכה כוללת שמפו, שתפקידו לאזן את רמת ה- PH ולנקות את עור הקרקפת באופן שיאפשר ספיגה טובה של האמפולות. האמפולות מכילות מרכיבים אשר מזרזים את מחזור הדם ופלצנטה שמכילה את ויטמינים החיוניים לחיזוק השורשים וביניהם ויטמינים מסוג B, D, E ואחרים. הערכה מיועדת לטיפול בקרב נשים בלבד. אצל גברים שורשים חלשים מקורם בתכונות גנטיות.
אופן הטיפול: אחת לשבוע יש לחפוף את השיער בשמפו טוניק. לאחר ניגוב השיער יש לשבור את קצה האמפולה ולטפטף את התכולה לתוך הקרקפת בעזרת כריות האצבע. אין לבצע זאת בעזרת הציפורניים. החומר יתפשט מעצמו על-פני הקרקפת. תוך 20 דקות תהיה ספיגה מלאה בעור.
לדברי גבי ויינשטיין, המנהל המקצועי של חברת קארין גל החלשות שורשי השיער בקרב נשים נובעת ברובה מלחצים ומתחים נפשיים. גורמים אחרים המשפיעים על התהליך הם שינויים הורמונאליים (לידה, גיל מעבר וכו’), תזונה לקויה ובעיות לחץ דם.
מחיר מומלץ לצרכן: 321.20 ש"ח. להשיג במספרות המורשות.

 



עמוד זה נצפה: 432 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור