חיפוש באינדקס עסקים

אינדולה – מראות שיער חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 ספטמבר 2009

 

עונת חורף 2009/10 תהיה נועזת, חדה, אמיצה ומתחכמת, המשלבת רוך, ניקיון ופשטות. חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער אינדולה חושפת את הטרנדים שיחממו לנו את החורף הקרוב.
תעוזה:
מראה הפאנק הלונדוני מגיע אלינו בסערה. מראה הפאנק מאופיין בשיער המגולח לחלוטין בצד אחד וארוך בצידו השני ולרוב, מאופיין ב"כרבולת" במרכז השיער. השיער גזור בצורה א-סימטרית בעל שפיצים חדים המושכים תשומת לב ומעניקים תחושת חופש ויציאה משגרת היום יום. טכניקת הגזירה של השיער יוצרת בו ניגודיות בכל הקשור לאורכים הקיימים ומבצעת "ניתוק" בין קבוצות שיער אחת לאחרת, כדוגמת תספורת מראה עירוני עם וריאציות קיצונית של שכבות מנותקות עם פוני חתוך בזוית חדה לתוך העיניים. צבעי השיער מקצינים. הבלונד הופך להיות פלטינה בוהקת במראה מלכת הקרח והחום הופך להיות חום שוקולד כהה. גוון חדש שישטוף את העונה הוא גוון הג’ינג’י הנועז וגוון השחור היפני הבולט.
אוונגרדיות:
התעוזה לא פסחה העונה גם על התסרוקות ובחורף הקרוב מוגבהות התסרוקות כלפי מעלה במראה אוונגרדי ומוקפד.
בננות ענקיות בחלק הקדמי של הראש בשילוב שיער חלק מאחרו, פוני חלק בשילוב פקעת המתנשאת לגובה, צמות עבות המעטרות את הראש ותלתלים גסים הנופלים בכובד רב על הכתפיים או אסופים במרושל על הראש.
רוך:
לצד המראה הנועז והחד, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של החזרה למראה הפשוט, הנקי והלא מתאמץ. תלתלים רכים, שיער חלק הנופל בעדינות על העורף ותסרוקות טבעיות ולא מתאמצות.

גם בכל הקשור לצבעי השיער ניתן להבחין כי הגוונים המלאכותיים בשיער נעלמים כליל ואת מקומם תופסים גווני השמש הטבעיים והכמעט לא מורגשים.

קרדיטים:
שיער: אמיר זהבי – פאות רבקה זהבי (ר"ג), אבי אמיר (ת"א), אלי וייס (רחובות), יגאל חסיד (נתניה), אמיר בקשי לאינדולה (חולון)
צילום: עידו לביא
איפור: אסף באבו
סטיילינג: מזל חסון



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור