חיפוש באינדקס עסקים

אזור בלונד – PARIS-L’ORÉAL

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 מרץ 2008

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מראה איפור אביב 2008 אזור בלונד – מראה המחייה את הקסם של הסרטים האיטלקיים משנות ה-60 (דוגמת "דולצ’ה ויטה" של פליני). מראה איפור נשי שאפיין את כוכבות העבר אזור בלונדהאיטלקיות – זוהר, אינטנסיבי מתוק אך מפתה.
ערבי האביב הם תקופה נהדרת להימלט מהשגרה ולהיפתח לאהבה ולרומנטיקה ספונטנית שאפיינה את סרטי הקולנוע האיטלקים בשנות ה-60. העבר מקבל משמעות מודרנית ומחזיר אלינו את העושר והזוהר של פעם.
ג’יימס קליארדוס, המעצב והמאפר הבינלאומי של לוריאל פריז: "מראה איפור אזור בלונד מעניק נקודת מבט חדשה על הזוהר של הכוכבות האיטלקיות של שנות ה-60.
ההשראה לקוחה מצבעים של תקופת הרנסאנס האיטלקי ומנופיה וחופיה של איטליה: ורודים עסיסיים, חומי אדמה וכחול על כל גווניו". דוגמנית העל הבינלאומית, דוטצן קרוס היא הגיבורה הצעירה והרעננה של מראה אביב 2008. דוטצן בתפקיד הכוכבת המיתולוגית, מול עדשת המצלמה, באיפור זוהר, המוציא ממנה את יופייה האינטנסיבי. מראה איפור אזור בלונד מאופיין בעיניים מעושנות המובלטות בקווים כחולים רעננים המוסיפים זוהר ורעננות, גוון העור בוהק והשפתיים מפתות ועסיסיות.
אזור בלונד הוא מראה איפור זוהר ולא עשוי מידי המשדר קלאסיות ונצחיות, ומשמש מאפרים רבים לצילומי שער למגזינים השונים.

 צילום: פרדריק מיניו.



עמוד זה נצפה: 476 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור