חיפוש באינדקס עסקים

"עונות" משיקה קולקציית סתיו חורף 2013-14

פורסם מאת: בתאריך: 18 אוגוסט 2013

רשת האופנה "עונות", משיקה קולקציית סתיו חורף 2013-2014. הקולקציה משלבת בין עולמות שונים – ישן וחדש, גס ועדין, ושילוב בין חומרים ומרקמים שונים.
"עונות" משיקה קולקציית סתיו חורף 2013-14הזמרת והיוצרת מארינה מקסימילאן קרני, מובילה, זו העונה השמינית, את קמפיין סתיו חורף 2013-2014 של רשת האופנה ’עונות’. לצידה מצטלמת בשנית הדוגמנית והבלוגרית ריי שגב, אשר גויסה כיועצת תוכן דיגיטלי ומככבת לצד מארינה בקטלוג הקרוב. 
ארז אגמון, מנהל השיווק של רשת האופנה "עונות": "מארינה מקסימיליאן בלומין נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של עונות מכיוון שהיא מייצגת את אישיות המותג של "עונות": אישה שלמה עם עצמה, אופטימית, שופעת נשיות, בעלת בטחון עצמי, קורנת וסוחפת. מארינה מלווה את עונות כבר 8 עונות ומהווה מודל השראה לנשים רבות מעצם היותה אישה אמיתית, בעלת מגוון איכותיות וסגנון ייחודי, ועל כן דמות נפלאה שמייצגת נאמנה את המותג, ובעלת תרומה רבה להצלחתו".

קולקציית החורף נחלקת לשתי קבוצות עיקריות:

Trend/Casual 
קולקציית החורף בהשראת תרבויות וסגנונות אורבאניים שונים, החיים הסואנים בעיר הגדולה, ארכיטקטורה מלהיבה ואומנויות רחוב.

קשת הצבעים הינה רחבה ומציגה צבעוניות עזה ודומיננטית בגוונים של אדום אש, בורדו כהה, צהוב וטורקיז יחד עם צבעוניות מונוכרומאטית של שחור – לבן אפור המאפיינים את החיים בעיר.

בין הדגמים הבולטים, ניתן לראות מגוון רב של סריגים בצבעוניות רחבה, עליוניות בסגנון "שאנל", מכנסי ג’ינס בגזרות "עונות" משיקה קולקציית סתיו חורף 2013-14שונות, חולצות שיפון נשיות ומעילים שימושיים ואופנתיים.

Night
קולקציית הערב מתאפיינת בצבעוניות זוהרת ואלגנטית. ההשארה ממראות קלאסיים מהעבר לצד אלמנטים עכשוויים ושימוש בחומרים לא צפויים. השילוב יוצר מראה קלאסי אך מעודכן.

בקולקציה נראה שילובים וניגודים שונים בין מראה רומנטי לגותי, חומרים בגוון מט למבריקים, בין צלליות גיאומטריות לרכות וכו’…

הצבעוניות שחורה בעיקרה תוך שימוש בנגיעות מטאליות כמו ברונזה, זהב וכסף. בנוסף, קיימת קבוצת צבע של סגולים וורודים לצד נגיעות של בורדו, ופלטה בהירה יותר בגווני ניוד ואוף ווייט.

Accessories
העונה, חברת "עונות" מרחיבה את קולקציית האביזרים במטרה להציע טוטאל-לוק מושלם וחווית קנייה כוללת. בקולקציית החורף, מציעה מגוון רב של צעיפים בדוגמאות שונות, נעליים שטוחות ליום יום ומגפיים חורפיות, תיקים במגוון גדלים וצבעים ועוד. לצד אביזרי האופנה קיים גם ליין הקוסמטיקה והבישום של הרשת. 

טווח מידות: 40-54

"עונות" משיקה קולקציית סתיו חורף 2013-14
 



עמוד זה נצפה: 431 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור