חיפוש באינדקס עסקים

סלבס בניין ווסט למען נעמ’ת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 דצמבר 2010

 

מותג הנעלים הניו-יורקי "ניין ווסט" הזמין לאירוע התרמה חגיגי במיוחד עשרות סלבס, לבוא ולתרום זוג נעלים ישנות מארונן הפרטי למען עשרות מקלטים לנשים מוכות, של עמותת נעמת הנמצאים ברחבי הארץ.

ביום חמישי האחרון (9/12) סלבריטאיות הביצה לא נשארו אדישות, במיוחד כשמדובר באירוע תרומה והגיעו בהמוניהן לקניון רמת אביב לחנות הדגל של "ניין ווסט" על מנת לקחת חלק באירוע ועל הדרך להתחדש וליהנות מהנחה על הקולקציה החדשה לחורף הקרוב.

סבלס בניין ווסט למען נעמ’תהראשונות להגיע, בהפרש של כמה דקות, היו השחקניות נטע גרטי ויובל שרף. גרטי הצטיידה בשלל תרומה נכבד והביאה עימה 3 זוגות נעלים מארונה הפרטי וזוג אחד שטרם הספיקה לנעול, אך החליטה כי עבור המטרה הנעלה מוכנה לוותר עליהן. באותה הזדמנות  החליטה גרטי לפנק את עצמה ורכשה זוג מגפיים חדשים וזוג נוסף הזמינה ממשרדי החברה בחו"ל. יובל  שרף שמיהרה לסידורים אישיים הגיעה גם היא עם 2 זוגות נעלים לתרומה וביקשה לשמור לה בצד זוג מגפיים חדשים אותם תבוא לקחת בעוד כמה ימים.

גם לירון וייסמן שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, לא נשארה אדישה כאשר מדובר באירוע תרומה. וייסמן תרמה 2 זוגות נעלים מהעונה הקודמת ורכשה לעצמה 2 זוגות נוספים של מגפיים שטוחים שיהיה לה נוח כמובן לחודשי ההריון האחרונים שנותרו לה.
 
החברות הטובות שירי מימון ורותם אבוהב הגיעו כל אחת בנפרד, עם שלל כבד של נעלים לתרומה. אבוהב שמהירה להופעת סטנד אפ בכיכוכה רכשה בכמה דקות 2 זוגות חדשים ומימון לעומתה, התקשתה שעות ארוכות להחליט בין כמה זוגות שאהבה, אך לבסוף רכשה זוג נעלים ותיק.

חשיפה ראשונה, כמובן באירועים רווי סלבס, הייתה למתמודדת תוכנית הריאלטי היפה והחנון, איב. איב הגיעה בליויי חברותיה לתוכנית נלה גולדברג , חופית, ענבל וסהר אשר הביאו כל אחת 4 זוגות לתרומה. 

סלבס נוספות שהגיעו לתרום ולרכוש: אינה קראבצקי זוכת תוכנית מאסטר שף, טל ברקוביץ שהגיעה היישר מחזרות לרוקדים עם כוכבים , סנדרה רינגלר, שרית וינו אלעד, אביטל דיקר, גלית פרבר, עידית שריג, עדי רודניצקי,מירית גרינברג, ניצה שאול, שרה יוצאת האח הגדול 2 ועוד..

בסוף האירוע נערמו כ-500 זוגות נעלים, זאת בנוסף למאות נעליים חדשות אשר תעניק רשת ניין ווסט למקלטי הנשים בישראל גם של המותגים אן קליין ואיזי ספיריט.

סבלס בניין ווסט למען נעמ’תסבלס בניין ווסט למען נעמ’ת

סבלס בניין ווסט למען נעמ’תסבלס בניין ווסט למען נעמ’ת

סבלס בניין ווסט למען נעמ’תסבלס בניין ווסט למען נעמ’ת

סבלס בניין ווסט למען נעמ’תנלה גולדנברג היפה והחנון סבלס בניין ווסט למען נעמ’ת

סבלס בניין ווסט למען נעמ’תסבלס בניין ווסט למען נעמ’ת
סבלס בניין ווסט למען נעמ’ת

 



עמוד זה נצפה: 432 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור