חיפוש באינדקס עסקים

סטרפלסים בכל צורה,לעונה החמה…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 יולי 2007

רשת האופנה לצעירים TNT, משיקה הקיץ קולקצית סטרפלסים בכל צורה,לעונה החמה במגוון דגמים: חלקים, מודפסים, עם קולר שרוך או בלי, בגד גוף סטרפלס ושמלות סטרפלס חלקות, עם דפוסים גאומטרים או עם בד פסים. קולקציית הסטרפלסים מתאפיינת בבדי ויסקוזה עשירים, בצבעוניות נועזת ובחושניות, החושפת כתפיים שזופות בקיץ הישראלי הלוהט..
סטרפלסים חלקים: מגוון רחב של סטרפלסים בצבעים חלקים עם כיווץ קטן בחזה או בלי,  או עם שרוך דק לקשירת קולר,מוצעים בצבעי הקיץ הנועזים: אדום,צהוב,ירוק,כחול וגם בשחור ולבן הקלאסיים.
סטרפלסים עם דפוס: סטרפלסים עם דפוסי ALLOVER  של לבבות הפוכים, מלפנים ומאחור. עשויים עם כיווץ קטן בחזה ושלושה כפתורים לקישוט. בצבעי תכלת וורוד. סטרפלס עם קולר שרוך במראה סטריט עם דפוס לב גדול וכיתוב בצבעים: צהוב, סגול, ירוק ושחור. סטרפלס עם דפוס מטאלי ופטנט בגימור בשחור עם דפוס כסף או באדום וסגול עם דפוס באותו הצבע במטאליות.

TNT

שמלות סטרפלס: שמלת סטרפלס חלקה עד אחרי הברך בצבעים חיים: אדום, צהוב, סגול, ירוק ושחור קלאסי, עם כיווץ שרוך בחזה.
שמלה בגזרת A ,נופלת על הגוף, עשויה מבד פסים (שקופים ואטומים לסרוגין) באורך עד אחרי הברך בצבעי צהוב, סגול, אדום ושחור. מתאימה מאוד גם לים וגם לבילוי, בתוספת חגורת מותן דקה או עבה.
שמלת סטרפלס עם דפוס גאומטרי של עיגולים ALLOVER  ,עם כיווץ קטן בחזה, בגוונים של חום או ירוק.

 

סטרפלסים בכל צורה,לעונה החמה...

בגד גוף סטרפלס: עם דפוס כוכבים וקישוט אבני יהלום שקופות, עם כיווץ קטן בחזה. בגד הגוף עשוי מבד כותנה בשילוב לייקרה, בצבעים: צהוב, כחול ולבן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 672 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור