חיפוש באינדקס עסקים

שנקר וניו באלאנס בשבוע האופנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 מרץ 2018

שנקר וניו באלאנס בשבוע האופנה

שנקר וניו באלאנס בשבוע האופנה גינדי תל אביב 2018

THIS IS US

המחלקה לעיצוב אופנה ומותג נעלי הספורט האופנתי חוברים יחד בפעם השלישית לתצוגה של אופנה ואוונגרד, ומארחים על המסלול את המחלקה לעיצוב תכשיטים בתצוגת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בשיתוף עם מותג הספורט והאופנה הבינלאומי New Balance בשבוע האופנה תל אביב בחרנו להביא לידי ביטוי את מגוון הדיסציפלינות של שדה האופנה הנלמדות במחלקה והאופנים המגוונים בהם מתמודדים הסטודנטים עם שאלות עיצוביות עכשוויות.

שנקר_וניו_באלאנס_-_ימין_רותם_שאול_שמאל_אלמוג_טורנר_משקפיים_סם_איאן._צלם_אבי_ולדמן

בעולם שהופך יותר ויותר רב תרבותי, התצוגה משקפת את היום יום של המחלקה בתפיסתה האקדמית, אשר באה לידי ביטוי בתכני הלימוד והמגוון האנושי שלה.

נבחרו מערכות לבוש ושמלות מכל קשת הקורסים הנלמדים במחלקה; (פנאי, רימייק, שמלה שחורה, משהו לרוץ איתו, יוצא מן הכלל, גברים א', ב' וג' מחויטות, סריגים, כלות, טוויסטד אייקון, אתני, ג'ינס, (Good Intentions, F4 חולצה לבנה.
אלו עורבבו באלו ליצירת תמהיל המיצג אותנו.

שנקר_וניו_באלאנס_-_ימין_שחר_גלעדי_משקפיים_יותם_בהט,_שמאל_דנה_שוורץ._צלם_אבי_ולדמן

ברוח הרחבת מודל היופי הקיימים ומתן ביטוי נרחב לאנשים שאינם דוגמנים מן השורה העוברת כחוט השני בין כל התצוגות בשבוע האופנה, בחרנו לקיים את התצוגה תחת הכותרת THIS IS US ולהעלות על המסלול את עצמנו – מרצים, מנחים, בוגרים, סטודנטים, דוגמנים וכל אותם פרטים המרכיבים את הפסיפס השנקרי המרתק.

שנקר_וניו_באלאנס_-_ליה_פתאל_ואילונה_מגדייב_צלם_אבי_ולדמן_(33)

זוגות זוגות הם עלו לבמה, כל זוג הציג שני דגמים שעוצבו בקורסים שונים על ידי סטודנטים שונים אך מתכתבים ביניהם אם בהשראה, חומריות, בסילואטות או בפלטת הצבעים.
המחלקה לעיצוב אופנה מארחת השנה על המסלול את המחלקה לעיצוב תכשיטים.
משקפי שמש וראייה אוונגרדיים, צבעוניים, פורצי גבולות ואופנתיים שעוצבו במסגרת הקורס לעיצוב משקפיים בהנחייתו של אורי סאמט ישלימו את הדגמים ההולכים על המסלול.

שנקר_וניו_באלאנס_-_ליה_פתאל_ואילונה_מגדייב_צלם_אבי_ולדמן_(40)

שיתוף הפעולה המוצלח עם מותג הספורט והאופנה הבינלאומי New Balance (ביבוא סילון ספורט בע"מ) ממשיך גם בשבוע האופנה הנוכחי, לאחר שתי תצוגות מוצלחות ועתירות שבחים בשבועות האופנה ב-2015 וב-2017.
הנעליים האייקוניות של המותג מקולקציית 2018 הותאמו על פי התמה של התצוגה למערכות שעוצבו על ידי הסטודנטים מתוך מחשבה על חיבור חדש ומרענן.

שנקר_וניו_באלאנס_-_מאיה_הוכשטטר_ותומר_אבן-ארי_צלם_אבי_ולדמן

מלבד שילוב נעלים המותג עם הדגמים של הסטודנטים, נמסרו השנה לסטודנטים עשרה זוגות נעליים לבנות של New Balance לעשרה סטודנטים, 5 מהמחלקה לעיצוב אופנה ו-5 מהמחלקה לעיצוב תכשיטים ואלו העניקו אינטרפרטציה חדשה וייחודית לנעליים האייקוניות, כל אחד בדרכו שלו.

שנקר_וניו_באלאנס_-_עמרי_אלבו_ואבי_און-אסייג_משקפיים_אנסטסיה_פנקובה_צלם_אבי_ולדמן

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר
המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בהובלתה של הגב' לאה פרץ היא אחת המוערכות בעולם האופנה.
תכנית הלימודים במחלקה מעודדת לביטוי אישי, מקורי ויצירתי בכל התחומים של עולם האופנה והאביזרים.
מדי שנה משתלבים בוגריה בעבודה ובהתמחות אצל המעצבים המובילים בעולם, מציגים בתערוכות יוקרתיות וזוכים בפרסים ובהכרה בינלאומית.

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מובילה בסצינת האופנה הבינלאומית ומדורגת גבוה בכל רשימת בתי הספר הטובים לעיצוב אופנה, ביניהם הדירוג הנחשב ביותר של האתר Businnes of Fashion, שדירג את המחלקה ב-2017 במקום ה-6 בעולם.

שנקר_וניו_באלאנס_-_ימין_דוד_וקסלר,_שמאל_מישה_קוזלובסקי._צלם_אבי_ולדמן

ניו באלאנס
חברת ניו באלאנס שבסיסה בבוסטון, ארה״ב, היא חברה מובילה בעולם נעלי ואביזרי הספורט לאתלטים.
החברה שהחלה את דרכה כיצרנית של תומכים לקשת כף הרגל מייצרת כיום כ-4 מיליון זוגות נעליים בשנה בחמשת מפעליה הפרושים ברחבי העולם.
במקביל לנעלי הריצה וההליכה משיקה החברה מדי עונה גם קו לייפסטייל אופנתי המצטיין בעיצובי רטרו בצבעים עדכניים ושילובי חומרים מעניינים ובלתי שגרתיים וכן בסוליות המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת לנוחות מקסימלית.
חברת סילון ספורט, יבואנית ניו באלאנס בישראל, גאה לקדם את האופנה הישראלית באמצעות מתן חסות לדור הבא של המעצבים בתצוגת שנקר בשבוע האופנה תל אביב 2018.

שנקר_וניו_באלאנס_-_דוד_וקסלר_ולינור_קהלני._צלם__אבי_ולדמן

המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר
המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר בראשותו של אורי סאמט נוסדה מתוך חזון ומטרה לגשר על הפער שבין האקדמיה לתעשייה.
במחלקה מאמינים שעיצוב הוא שפה וכי התלמידים חייבים לשלוט בה על בוריה – החל מיסודותיה הצורניים הבסיסיים, עד לביטוייה המושגיים המעודנים ביותר.
בד בבד, מחויבת המחלקה להעניק לתלמידיה הבנה איתנה של תפקודי התעשייה, שיטות ייצור המוניות, שיווק ובקיאות בשיטות צורפות קלאסית, כמו גם טכנולוגיות מתקדמות בתחום.

שנקר_וניו_באלאנס_-_ימין_אור_פז,_שמאל_אדוה_בן-ישי._צלם_אבי_ולדמן

קורס משקפיים/ שנה ג' – מנחה אורי סאמט / ראש המחלקה לעיצוב תכשיטים, שנקר
משקפיים הם מאביזרי האופנה הנחשקים והנמכרים ביותר כיום בעולם.
יש הרואים בהם תכשיט לכל דבר, ובתור תכשיטים הנדרשים להיות גם שימושיים הם מהווים מושא מרתק לקורסים בתחום העיצוב בכלל ועיצוב התכשיטים בפרט.
סטודנטים במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר התבקשו להתמודד עם אובייקט מורכב זה במסגרת קורס עיצוב מתקדם.
הם הונחו לעצב ולבצע משקפיים מיוחדים, חדשים, בהשראת מקור השראה או סגנון הנתונים לבחירתם.
לצד האסתטיקה ומגמות האופנה היה על הסטודנטים להתחשב בדרישות הארגונומיות ובנוחות המשתמש. מבחר המשקפיים המוצגים הם תוצאה של מחקר מעמיק ומאמץ עיצובי, קונספטואלי וטכני .



עמוד זה נצפה: 622 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור