חיפוש באינדקס עסקים

הפנטזיה מתגשמת – נעליים בעיצוב חדש בכל שבוע

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אפריל 2010

שיתוף פעולה בין סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית במכללת אורט הרמלין להנדסה לבין חברת  FunkKit מאפשר להציע ללקוחות אפליקציות מדליקות להדבקה על הנעליים בדיוק כמו "סקין" של פלאפון. אלו מחזיקות מעמד על הנעל במשך שבועות וניתנות להסרה בקלות ללא גרימת נזק. החברה מאפשרת ללקוחותיה לבחור את העיצובים שברצונם לרכוש מתוך מגוון רחב המופיע באתר החברה:

במסגרת שיתוף הפעולה עיצבו סטודנטים לתקשורת חזותית במכללת אורט הרמלין להנדסה עיצובים למדבקות אלו.. העיצובים שיצרו הסטודנטים מגוונים ומתאימים למצבי רוח שונים ולתלבושת שונה המאופיינים במהלך היום.

העיצובים הועלו לאתר החברה ומהווים חלק מהמוצרים המשווקים בה כיום. חברת FunkKit לא ראתה צורך בקווים מנחים לסטודנטים המעצבים ואיפשרה להם יד חופשית ויצירתיות ללא גבולות.    

חברת FunkKit פנתה לד"ר אוסקר אור-אל, ראש המחלקה לתקשורת חזותית במטרה להציע לסטודנטים להשתתף בפרוייקט יחודי זה, להעשיר את תיק העבודות שלהם ולקבל פלטפורה נוספת לעולם העיצוב.. ד"ר אור-אל הפנה את ההצעה לסטודנטים שהתלהבו מהמשימה. 

ד"ר אוסקר אור-אל, ראש המחלקה לתקשרות חזותית, מכללת אורט הרמלין להנדסה: "תוך כדי העבודה על הפרוייקט הסטודנטים התוודעו ליכולתם להפוך משהו רגיל ובנאלי ללהיט שכולם מדברים עליו. בפאנקיט האמינו בכשרון של הסטדונטים ונתנו  להם חופש פעולה  מלא, מטרתו של שיתוף הפעולה הוא לאפשר לסטודנטים ממגמת תקשורת חזותית דריסת רגל בשוק העבודה הישראלי".

בתקופת  מיתון שכזו, שוק העבודה מוצף במעצבים צעירים המחפשים מקום טוב להתחיל בו את הקריירה המקצועית שלהם. שיתוף הפעולה עם חברת פאנקיט מאפשר למעסיק פוטנציאלי לבדוק את כישוריו של המעצב עוד לפני שהחל לעבוד, על ידי בחינת תגובות הגולשים באתר או בקבוצה בפייסבוק.

בנוסף שיתוף פעולה זה מאפשר לחברת פאנקיט להרחיב את מאגר העיצובים שלה, כאשר ההתמקדות במעצבים צעירים היא מכוונת. מתוקף היותם מעצבים חדשים בתחום, לסטודנטים לעיצוב יש אפשרות ליצור עבודות חדשות ומרעננות שיתאימו לקהל היעד של המותג.

עומר פרצ’י ומורן ניר, שותפים בחברת FunkKit: "בחרנו במכללת אורט הרמלין להנדסה  לאור הכרות חיובית וטובה עם המרצים, הסטודנטים והמכללה כולה. כאשר הגענו למכללה לספר לסטודנטים  אודות פאנקיט התגובות היו נלהבות. הסגנונות היו מאוד שונים. לכל סטודנט ששלח את עיצוביו ניתנה האפשרות להוסיף את הפרטים האישיים על מנת שיקבל הכרה וחשיפה לעבודותיו.

תגובות הסטודנטים וסיפורי ההשראה של עבודתם:

יעל שחר: "עיצבתי אפליקציה צבעונית ומהנה לנעל שתתאים בסגנונה בעיקר לבנות "את ההשראה לעיצוב שאבתי מהסיפור "עליסה בארץ הפלאות". זהו סיפור דמיוני ומסתורי כאשר הפרטים המופיעים בו מפוזרים ודומים לחלום. הם לא קשורים אחד לשני אבל כולם יחד מהווים חלק מיצירת מופת".

מוחמד ארו: "ההשראה לעיצוב המדבקה נבעה מן הסגנון האומנותי ארט דקו שנוצר בשנות השישים. סגנון אומנות זה מתבסס על עולם האדריכלות, עולם האופנה, תרבויות קדומות וכדומה. בחרתי בו כיוון שהוא מקנה לנעל צבעוניות וססגוניות שמתאימה לקהל היעד שלו".

יוליה אורלסקי:  "בחרתי לעצב את המדבקות בסגנון צעיר, צבעוני ושמח באופן שיתאים לקהל היעד. עיצוב נוסף שבחרתי הוא הדמיה של דשא לחובבי הטבע שבינינו"



עמוד זה נצפה: 382 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור