חיפוש באינדקס עסקים

פולגת מציגה את קולקציית קיץ 2010 לחתנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מרץ 2010

הסטנדרט של פולגת מהווה נדבך חשוב באופנת הגברים בישראל. מוצרי פולגת מתאפיינים בחומרים איכותיים, גזרות עדכניות וקולקציה המשלבת בין המחויט לקז’ואל. ברשת פולגת משווקים באופן בלעדי, גם שני מותגי אופנה יוקרתיים: Daniel Hechter   ו- Max Moretti.
תפיסת עולמנו אומרת כי החתן המיועד שמגיע לחנות פולגת מגיע אלינו מתוך כוונה אמיתית להראות כמו חתן ביום חתונתו. לשם כך אנו ערוכים עם מגוון רחב של אפשרויות הלבשה הולמות תוך מתן מענה לכל גחמה גלויה או נסתרת על הסקלה שבין מראה קלאסי ומוקפד לבין מראה קליל ונועז.  בכל מקרה תהיה התוצאה איכותית  ומדוייקת.
נקודת המפגש שלנו עם החתן ערב חתונתו הנה הזדמנות עבורנו להעביר מסר שהאיכות מקבלת משמעות גם בארועים נוספים בהמשך חייו של הלקוח. מוצרינו עשויים בקפידה על פי כללי חייטות מקובלים ונעזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ימשיכו וישרתו אותו נאמנה בכל אשר יפנה הרבה מעבר ליום חתונתו.

חליפות
“Cool Wool” – “Hot Look”- הדגש הוא על בדי 100% צמר, בטוִיָה של חוטים דקים  Super 120’s משובחים ויוקרתיים, כך שהאריג מותאם לשימוש גם בקיץ הישראלי.
אל חליפות שני הכפתורים, מצטרפת גם חליפת כפתור אחד, היוצרת מִפתח עמוק יותר עם דשים צרים יותר, והצללית כולה צרה וארוכה יותר.
הקיץ הקרוב מבשר את חזרתה של החליפה הלבנה, המוכרת לנו מעיירות הנופש בריביירה של שנות השבעים העליזות. לצידה ניתן למצוא גם חליפה שחורה ברכיסה כפולה.

מכנסי החליפות הם ללא פֶּנסים ובגזרה ישרה ומחמיאה. את הניואנסים האישיים במראהו יבטא החתן בבחירת ובשילוב הצבעים. בחירה בצבע שחור או מרנגו תיצור מראה דרמטי, לעומתו מראה טרנדי ומונוכרומטי, שיושג על ידי חליפה כחולה מאטלית עם חולצה כחולה ועניבה בגוון דומה.
עבור אירועי צהרים או למי שהחליפה הנה בגדר פריט חובה בלבד, ישנה אפשרות להשתובב משהו ולבחור במכנסיים חלקים וג’קט עם טקסטורה, של פסים או משבצות.

חולצות
הפריט המשלים במראה הכולל היא החולצה, רובן ככולן עשויות 100% כותנה, חלקן עוברות תהליכי “non iron” שבנוסף להיותן קלות לגיהוץ הן שומרות על מראה מגוהץ לאורך זמן, גם בתום פעילות נמרצת, על רחבת הריקודים.  
החולצה הלבנה, נותנת מראה רשמי לעומת חולצה בצבע עז כמו טורקיז, סגול, שחור או רויאל המאפשרת אמירה אישית ומראה נועז יותר, הכל נתון לבחירתו החופשית של החתן (או הכלה).
להשלמת כל המראה ניתן לשלב עניבת 100% משי, עם דוגמה דומיננטית, קלאסית, חלקה או טקסטורלית על פי אישיותו של הלובש.
בימינו ניכרת מגמה של חתנים הבוחרים להינשא בחולצה ומכנסיים בלבד, גם עבור אלו ישנם פתרונות התואמים את תפיסת עולמנו ואנו ערוכים לדגם אותם בהופעה הולמת.
לאלו הרוצים מראה דרמטי ישנה אפשרות לבחור בחולצה שחורה חלקה עם ברק קל או חולצה על רקע שחור בפסים או בטקסטורה עם נגיעות של צבע עז  כגון סגול, טורקיז, או רויאל.

לאלו הבוחרים בחולצה לבנה נמליץ לבחור באחת בעלת צווארון טוקסידו, או עם חפתים מודגשים.
לגבי המכנסיים כדאי שבכל מקרה יהיו בצבע שחור ובגזרה מחמיאה. במראה זה חשיבות רבה לאבזור נכון. חגורת עור משובחת עם אבזם מבריק ורצוי גם עניבה בצבע תואם או בצבע נוגד להדגשת הצבע של פסי החולצה.
אנחנו ממליצים בחום לצייד כל חתן באלטרנטיבה לרגעים החמים יותר. ובנוסף להופעה הרשמית של החלק הטקסי באירוע גם להצטייד בחולצת טי צמודה או פולו ב- 100% כותנה "ממורצרת” (תהליך המקנה לכותנה רכות וברק יוקרתי).עבור רגעי שכרון החושים שעל רחבת הריקודים.

נעליים
להשלמת מראה החתונה על פי פולגת עומדת לבחירת החתן קולקציית נעלי Max Morreti היוקרתיות העשויות 100% עור והמיוצרות בעבודת יד באיטליה.



עמוד זה נצפה: 477 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור