חיפוש באינדקס עסקים

סדרה מהפכנית של קרמים לפנים BALANCING

פורסם מאת: בתאריך: 17 אוגוסט 2016

PANIM PARIS מותג קוסמטיקה פעילה של ד"ר מאייר

משיק סדרה מהפכנית של קרמים לפנים BALANCING 
 
הכירי את מוצרי PANIM PARIS, מותג קוסמטיקה פעילה של ד"ר מאייר, המכילים את הריכוז הגבוה של תמציות פעילות והינם בעלי מבנה מולקולרי קטן, המבטיח חדירה מקסימלית לשכבות העמוקות ביותר של עורך.
 
השילוב בין הריכוז הגבוה של החומר הפעיל ויכולת החדירה שלו לשכבות העור, מבטיח שיפור בתהליך חילוף החומרים של התא ותוצאות נראות לעין.
 
המרכיבים שבמוצרי PANIM PARIS הינם שילוב אופטימלי של צמחים, שמנים, חומצות וויטמינים במינונים ייחודיים המתקנים את התא, מגנים עליו מפני נזק עתידי ומביאים את עורך לאיזון אופטימלי ותוצאות, מראה מטופח ומרקם נעימים למגע.
 
BALANCING DAY CREAM
 
קרם יום לעור צעיר מאזן לחות. הקרם עשיר בוויטמין E, מינרלים מהים, אוליגו אלמנט, חומצת פירות, שעוות דבורים וויטמינים המסייעים לאיזון רמת הלחות בעור.
 
הוראות שימוש: למרוח שכבה דקה על עור פנים נקי בבוקר, או מעל לסרום.
התוצאה: עור רווי, מאוזן בלחות.
 
מומלץ: לעור רגיל וייבש. בעור יבש יש להשתמש מעל לסרום.
 
מחיר: 260 ₪ ל – 50 מ"ל 
 
BALANCING NIGHT CREAM
 
קרם לילה לעור צעיר מאזן לחות. הקרם עשיר בוויטמין E, מינרלים מהים, אוליגו אלמנט, חומצת פירות, שעוות דבורים וויטמינים המסייעים לאיזון רמת הלחות בעור גם בשעות הלילה.
 
הוראות שימוש: למרוח שכבה דקה על עור נקי לפני השינה.
התוצאה: עור רווי בלחות, נעים למגע, רגוע וזהור בבוקר.
מומלץ: לעור רגיל ויבש.
 
מחיר: 260 ₪ ל – 50 מ"ל 
 
להשיג בקרב קוסמטיקאיות מורשות 
Panim Paris Balancing day and night cream 50 ml 260 nis photo adi gilad
מעט על המותג PANIM PARIS
 
PANIM PARIS הינה חברת קוסמטיקה המתמחה במיצוק העור ואנטי אייג’ינג.
החברה נוסדה בשנות ה-80 על ידי ד”ר מאייר, מומחה בפיתוח פורמולות של מוצרי קוסמטיקה בריכוזים גבוהים ופעילים ביותר מתמציות חומרי גלם טבעיים.
 
ד”ר מאייר, מומחה לאקופונקטורה, אוריקולותרפיה, הומיאופתיה, פיטותרפיה וארומתרפיה, חקר במשך שנים רבות את תאי העור, תהליך הזדקנותם הטבעי והשפעות הסביבה עליהם.
כבר מהשלב הראשון האמין ד”ר מאייר שקוסמטיקה המבוססת על ארומתרפיה (שימוש בתמציות חומר טבעיות) היא הפתרון האידיאלי לטיפולי קוסמטיקה, אמונה זו מהווה את הבסיס לפיתוח המוצרים.
על מנת לעשות שימוש בסגולות הרכיבים הטבעיים הוא רקח פורמולות ייחודיות בעלות ריכוז גבוה של מרכיבים טבעיים פעילים, היכולות לחדור לשכבות העמוקות של העור ולהביא לתוצאות בלתי מתפשרות.
שיטות הטיפול הייחודיות שפיתח ד”ר מאייר היוו פריצת דרך ושילבו את מדעי הרפואה והכימיה עם הקוסמטיקה המתקדמת. שיטות אלו משמשות כבסיס לטיפולי הפנים של המאה ה-21.
כיום, בתו דבורה מאייר יחד עם צוות מקצועי מהשורה הראשונה שומרת על התעדכנות בפורמולות המתקדמות ביותר בעולם על מנת להבטיח ללקוחות את התוצאות האופטימליות בטיפולי פנים.


עמוד זה נצפה: 547 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור