חיפוש באינדקס עסקים

הסרת שיער לגברים SHR

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 יולי 2010

כיום פחות ופחות גברים מרימים גבה כשהם קוראים את כותרת המאמר הזה. העובדות מוכיחות שגברים הטרוסקסואלים מקפידים להסיר שיער מיותר ומטפחים את מראה גופם ופניהם. להסרת שיער אצל גברים יש סיבות טובות:הסרת שיער לגברים - גרייט לוקס

  • כשהעור חלק השרירים נראים בבירור ומרשימים יותר. 
  • חזה גזוז או חלק, כתפיים וגב חלקים מעבירים מסר של גבר מטופח, נקי ואסתטי.
  • לא תאמין, אבל פחות שיער גוף פרושו גם פחות זיעה ותחושת קרירות גם בקיץ החם.
  • יש האומרים: "שיחים גזומים בחזית הבית מסמלים שגם הבית מטופח"….

נשים מטפחות את גופן ומסירות שיער מיותר משחר ההיסטוריה. הן מגלחות, מורטות ומסירות את השיער בכל דרך אפשרית. יש שיאמרו כי גבר אינו צריך להיות חלק לגמרי ושחזה חלק אינו בהכרח סמל ליופי, אלא מעביר מסר ילדותי וצעיר מדי. ההחלטה היא בידי הגבר עצמו וסביבתו האינטימית בלבד. יחד עם זאת, שיער גוף גברי גם הוא לא צריך לצמוח פרא ומעט טיפוח וגיזום יכולים לעשות הבדל משמעותי במראה. נתונים סטטיסטיים מוכיחים כי תחזוקה שגרתית של שיער הגוף מתקבלת היטב ומשדרת ביטחון עצמי ומסר של טיפוח, ניקיון ואסתטיקה.

אז איזה חלקים בגוף דקוקים לגיזום ותחזוקה של השיער הקיים ובאילו איזורים פשוט עדיף לסלק את כל השיער ולהישאר חלקים?

  • הסרת שיער בגב
    הגב צריך להיות חלק. גם הכתפיים. הסרת שיער מן הגב והכתפיים יכולים להתבצע באמצעות שעווה, אפילציה, לייזר וכמובן בשיטת SHR שיתרונה הוא שיש יכולת לטפל באזורים נרחבים במהירות, ללא כאב.
  • הסרת שיער חזה
    לבחירתכם. יכול להיות חלק או גזום לכדי אורך שיער של כ-2 ס"מ’.
  • עיצוב גבות
    הן צריכות להיראות טבעיות, אך מאורגנות. שיער קופצני בגבות יוצר מראה פרוע ותמהוני. לעומת זאת גבות מעוצבות יתר על המידה ישוו לך מראה של מלכת דראג. אז יש למצוא את שביל הביניים. וכמובן, גם לגברים צריכות להיות שתי גבות, כך שאם הגבות מחוברות במרכז – חייבים להפריד.
  • הסרת שיער מפשעה
    אזור זה רגיש במיוחד והסרת שיער לא זהירה עלולה לגרום לגירוי ואפילו לדלקות בעור. אזור זה לא בהכרח צריך להיות חלק אלא גזום מעט על מנת להיראות מאורגן ומטופח.
  • אוזניים
    כל שיער באוזניים הוא שיער מיותר. ספרים ומעצבי שיער לגברים קוצצים שיער זה בקפידה. אותו חוק חל לגבי האף.

כל השאר תלוי בך. שיער רגליים, ידיים וכד’ אינו נחשב שיער שיש להסירו כשמדובר בהסרת שיער גברים. רק שחיינים וספורטאים אחרים נוטים להסיר שיער זה לפני תחרויות חשובות. בהתייחס לשיטה המומלצת להסרת שיער לגברים ניתן להמליץ בחום על הסרת שיער SHR – שיטת הסרת שיער זו פועלת על בסיס אנרגיית אור. קרני אור עזות ומהירות הן אלה הפוגעות בשורשי השיער אותו אנו רוצים להסיר. שורש השיער נפגם, השערה נושרת והשורש מתקשה להצמיח שיער חדש. כך במהלך תקופת הטיפול מתקבל אזור חלק משיער. הסרת שיער SHR אינה כרוכה בכאבים, היא מתאימה לכל סוגי העור וגווניו, לכל סוגי השיער וגווניו וניתן לעבור טיפולי הסרת שיער בשיטה זו גם הקיץ ללא הגבלה בחשיפה לשמש.



עמוד זה נצפה: 556 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור