חיפוש באינדקס עסקים

נשים מעדיפות שיער חלק

פורסם מאת: בתאריך: 2 ינואר 2012

נשים מעדיפות שיער חלקמחקרים פסיכולוגיים חברתיים הוכיחו כי כבר בגילאי גן הילדים מעדיפות ילדות מראה שיער חלק, ארוך ומתנפנף. מסתבר שהנטייה לא משתנה עם הגיל ונשים בישראל מעדיפות את שיערן חלק, בכל גיל. מצד שני, השיער הישראלי נוטה להיות מתולתל – בכל זאת, אנחנו חלק מהמזרח התיכון.

יתכן שזו הסיבה לכך שטיפולי החלקת שיער הפכו להיות טיפול מרכזי המוצע בכל המספרות. טיפולי החלקת שיער הובאו ארצה גם מהמזרח הרחוק (החלקה יפנית) וגם מיבשת אמריקה (החלקה ברזילאית, החלקת משי וכדומה). החלקות השיער אומצו אל הלב גם על ידי מעצבי השיער וגם על ידי נשות ישראל.

החלקת השיער המובילה בארץ היא החלקה יפנית וגרסאות שונות כבר פותחו לשיטה, פיתוחים אישיים של מעצבי השיער ושל החברות המייבאות ומשווקות את תכשירי ההחלקה השונים.

גם אתרי הקופונים וההנחות קפצו על הטרנד הלוהט והציעו למעצבי השיער לצאת עם מבצעי הנחות וקופונים והטבות והנחות בביצוע החלקות שיער. מעצבי שיער רבים אכן מציעים כיום החלקה יפנית במחירי מבצע, בעוד מעצבי שיער אחרים מבקשים להחדיר לתודעה הצרכנית שבחירת מעצב השיער שיעשה עבורך החלקת שיער אינה החלטה מבוססת מחיר אלא יש לבחור את מעצב השיער בקפידה בהתאם לרמת המקצועיות והמיומנות שלו. ואכן, הניסיון המצטבר בארץ מוכיח כי לפעמים הזול יוצא יקר ומעצב שיער שאינו מיומן ומנוסה עלול לגרום לנזק – לעיתים בלתי הפיך – לשיער.

החלקות שיער דורשות אבחון מקצועי של מצב השיער לפני תחילת הטיפול והסכנה כל מעצבי שיער בלתי מקצועיים יוותרו על השלב החיוני הזה, גורמת לפעמים למראה שיער חלק אך לשיער שרוף, חסר חיים, שביר והרוס. האמת צריכה להיאמר, אסור לוותר על אבחון מקצועי של השיער לפני ביצוע החלקת שיער בכל שיטה שהיא. המקרים בהם נעשה שימוש בחומרים חריפים מדי לסוג השיער המטופל ומשאירים את הלקוחה לא רק מאוכזבת אלא עם שיער הרוס שלעיתים דרושה תספורת קצרה על מנת לשקם אותו, מוכיחים את הקביעה הזו מעבר לכל ספק.

המלצתנו לנשים המעוניינות ליהנות משיער חלק, מבריק, בריא ומרשים שלא לקבוע מי מעצב השיער שיעשה את העבודה לפי המחיר, או הקופון אלא לפי המוניטין המקצועי של מעצב השיער והמלצות של לקוחות שעברו את הטיפול במקום.



עמוד זה נצפה: 478 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור