חיפוש באינדקס עסקים

סירוק באופן עצמאי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 נובמבר 2007

סירוק באופן עצמאי – נשים ונערות בעלות שיער באורך המגיע עד אחרי הכתפיים מעוניינות לא פעם ליצור מראה מסודר תוך יצירת תוספת קטנה של "שיק" מבלי לטרוח ולהגיע למספרה כדי להשיג את התוצאה המבוקשת. הסוד טמון בכך שנפעל לפי כמה שלבים עד להשגת התוצאה הסופית.
שלב החפיפה והטיפול בשיער הארוך: מומלץ לחפוף את השיער בשמפו ניטרלי המאפשר ניקוי יסודי של השיער ועור הקרקפת. לאחר מכן יש למרוח קרם מסכה או מרכך (בהתאם למרקם,מצב וסוג השיער) הקיים באורכים
גיל קופרמן - סירוק באופן עצמאיולשחרר את קשרי השיער באם נוצרו במהלך החפיפה לקבלת מרקם נוח ומשחורר של השיער.  שלב ההכנה והייבוש לקראת איסוף השיער: בשלב הייבוש חשוב לבחור במברשת עגולה בעלת היקף קוטר רחב ככל האפשר ולייבש תוך כדי העברת פיית המייבש (פן) על השיער בעדינות מבלי להצמיד לשיער. חשוב מאוד להימנע מהצמדת יתר של הפיה כדי למנוע אפקט של צריבה וכוויה על השכבות החיצוניות באורכים ובקצוות.
שלב איסוף השיער: יש להיעזר במסרק עם קצה מחודד(מסרק שפיץ) המאפשר פתיחת שבילים מדוייקת ונוחה. לאחר הגדרת השביל במקום הרצוי בצד או במרכז יש למשוך את השיער כלפי אחורנית הליווי של היד השנייה שתפקידה לעזור לאסוף את השיער לכל אורכו ביסודיות תוך שמירה על אחידות והרמוניה. בסוף תהליך הסירוק תוכלי לגלגל על כף היד האחת את אורך השיער ולבצע סיבוב של 360 מעלות תוך כדי הצמדה של השיער לכיוון הקרקפת. בדרך זו נוצרת קבוצת שיער המזכירה מראה של "חלה". מיד עם הצמדת השיער יש לבצע שניים עד שלושה סיבובים עם השיער שנותר (האורכים) על קבוצת השיער ("חלה") ולקבע בצורת קשירה את השיער צמוד צמוד לקרקפת עד להשגת מראה אסוף כנדרש. בעיצוב מסוג זה אין צורך להשתמש בסיכות/קליפסים וכיו’ לאחיזה של השיער. הקשר שנוצר על ידי הסיבוב של האורכים יספק ויחזיק את העיצוב לזמן ממושך. טיפ מיוחד למעוניינות לקבע את העיצוב כך שיהיה צמוד יותר ויציב למשך שעות רבות: תוך כדי סיבובי השיער אפשר להתיז ספריי מעצב במספר שלבים ותוך כדי סירוק עד לקבלת החוזק הרצוי. בהתזה מבוקרת במרחק של 30-40 ס"מ מהשיער תוכלי לשלוט בעוצמת האחיזה של הספרי וכך גם בעוצמת ההתקשות של השיער. בדרך זו את קובעת את עוצמת הקיבוע ושולטת באופן מלא בעיצוב שנוצר בשיער.
אפשרות נוספת של יצירת "פיניש" ניתנת בעזרת שימוש בג’ל מעצב לשיער. לאחר איסוף השיער ומשיכתו מהחלק הקדמי לאחור ניתן למרוח בעדינות שכבה דקיקה של ג’ל עד להשגת ההצמדה הרצויה. שימוש במוצר זה יביא גם לתוצאה של מראה שיער מבריק יותר.
 

עיצוב שיער: גיל קופרמן
צילום: גלעד סספורטס

 



עמוד זה נצפה: 535 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור