חיפוש באינדקס עסקים

מראה האיפור והשיער לערב הסילבסטר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 דצמבר 2007

אמן האיפור והשיער רוני פרנקל מציג את מראה האיפור והשיער לערב הסילבסטר ותתפלאו, אבל שלל נצנצים רוני פרנקל - סילבסטר 2008דווקא אין כאן.
הלוק הכי אופנתי לעונה בתחום האיפור זה מראה האיילינר המודגש, המככב על פניהן של כל הכוכבות מהוליווד ועד ת"א והיה זה גם המראה הבולט ביותר על מסלולי התצוגות בבירות האופנה השונות.

לדברי פרנקל: "במסיבות הסילבסטר נשים רבות מרשות לעצמן להשתולל קצת יותר עם האיפור והשיער, ולכן גם אם ביום יום את לא מרגישה מספיק נוח ללכת עד הסוף עם האיילינר או הנצנצים, הרי שהערב הזה זו הזדמנות מצוינת".
פרנקל ממליץ על שימוש באיילינר שחור נוזלי עם מכחול, כאשר הקו הולך ומתעבה לקראת קצה העין ואת הקצה יש למשוך החוצה בקו אלכסוני כלפי מעלה, ישר או מעוגל, לכיוון ההמשך של הגבה. לעפעפיים יש לבחור בצללית בגוון טבעי הקרוב לצבע העור או גוון שמפניה מעודן ואת הריסים לחזק במסקרה. שאר הפנים באיפור מוקפד אבל נקי, ורק השפתיים מודגשות בגווני אדום, חזק ונועז או מעודן וקליל, לפי האופי.
למראה אלגנטי נוטף שיק מסוגנן מליץ פרנקל לבחור בתסרוקת אסופה עם נפח בחלק העליון, והרי המראה המלא, הנפוח עדיין באופנה. את התסרוקת יוצרים בעזרת סיכות ראש בצבע תואם, ובכך בשלב הריקודים מסירים את הסיכות למראה פזור ומעט פרוע. מראה האיפור והשיער לערב הסילבסטר מאת רוני פרנקל.

 



עמוד זה נצפה: 446 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור