חיפוש באינדקס עסקים

הסוד לטיפוח השיער – מוצרי שיער איכותיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 יוני 2010

 

    הסוד לטיפוח השיער - מוצרי שיער איכותיים. רפאל אברמוב.
אצל נשים רבות עולה השאלה מדוע השיער נראה טוב יותר לאחר ביקור במספרה (גם אם מדובר רק בפן)? ראשית עולה עניין המקצועיות. מעצב השיער שלך עבר ועובר הכשרות מקצועיות כל הזמן. הוא יודע כמה זמן בדיוק השיער שלך יכול להיות תחת פן או בעת מריחת צבע, הוא גם יודע איזה עיצוב שיער להתאים למראה שאת רוצה להציג.
כל אלו נכונים, אך ישנו פרט נוסף וחשוב שיש לקחת בחשבון – מוצרי השיער בהם עושה שימוש מעצב השיער שלך הם מוצרים מקצועיים יותר מהמוצרים המשווקים במרכולים וברשתות הפארם. כמעט כל המוצרים שבהם נעשה שימוש במספרה הם מוצרים המתאימים לשיער הלקוחות.

  • גם בבית את חופפת את השיער בשמפו. אבל באיזה שמפו?
  • גם בבית את משתמשת בקונדישיונר. אבל באיזה קונדישנר?
  • את משתמשת במסכת שיער, טיפות סרום, סיליקון, שמן מרוקאי או שמן פשתן. אבל איזה מהם הכי מתאים לשיער שלך?

עיצוב השיער ללקוחות שלי נעשה באמצעות המכשור המקצועי ביותר ובידיים מקצועיות ומנוסות, אבל גם בשימוש במוצרי השיער הנכונים עבור השיער שלהן.
את רואה את מעצב השיער מורח קצת מזה, ומתיז קצת מזה. את רואה שהוא מעסה את קצות השיער בכמה טיפות מהבקבוקון הזה, או מעביר אצבעות בשיער אחרי שמרח קצת קרם מהקופסא הזו.
שאלת את מעצב השיער שלך פעם מה שיש בבקבוקים האלה? שאלת איך משתמשים במוצר הזה? מה הוא עושה לשיער שלך? איך להשתמש בו בעצמך כשאת מסדרת את שיערך בבית?
אם אלא שאלת, הגיע הזמן שתבררי.
אם מעצב השיער שלך לא סיפר לך מיוזמתו והמליץ לך על המוצרים המתאימים ביותר לשיער שלך, כדאי שתקחי את היוזמה לידייך ותשאלי. מעצבי שיער משתמשים במוצרי שיער מקצועיים הנחשבים פעילים יותר מהמוצרים בסופרמרקט או ברשתות הפארם. שימוש במוצר הנכון יעשה עבורך את העבודה והשיער שלך ייראה נפלא גם אם את חופפת ומסדרת אותו בבית.
למשל בסלון שלי, אני משתמש בין השאר במוצרי קרסטס – ליין של מוצרי טיפול וטיפוח לשיער שבנויים על עקרונות מקצועיים וחומרים שהוכיחו את עצמם לטיפוח השיער וטיפול בבעיות שיער וקרקפת.
אני מדבר על שמפו הזנה אקטיבי, שמפו המכיל חומרים פעילים להרגעה והגנה על השיער ועור הקרקפת ועוד סוגים שונים של שמפו ברמה גבוהה שמתחילים את הטיפול בשיער ברגל ימין.
הקונדישנר ממשיך את הטיפול בהתאמה מושלמת לסוג השיער ולשמפו בו התחלנו את החפיפה. השיער זקוק גם לטיפול עמוק יותר, למסיכה, לקרם טיפולי, לעיסוי קרקפת בחומרים מרגיעים המחזקים את השיער וכדומה.
רק לאחר שלב החפיפה כשמתחיל שלב עיצוב השיער וייבושו אנו משתמשים בחומרים המרגיעים שיער מרדני, המשיבים לשיער את הברק הטבעי שלו, מגמישים את השיער ומאפשרים עיצוב מקצועי. אני ממליץ להתייעץ עם מעצב השיער לגבי מוצרי השיער הנכונים לשיער שלך.
מוצרי שיער שחברה המתמחה במוצרי שיער מייצרת, מוצרי שיער מבוססים על חומרים פעילים, קני והשתמשי במוצרים הנכונים ואז תוכלי ליהנות מהשיער שלך עם חפפת וסידרת אותו במספרה או חפפת בבית.

 

הסוד לטיפוח השיער – מוצרי שיער איכותיים.
באדיבות: מעצב השיער  רפאל אברמוב.

 

 



עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור