חיפוש באינדקס עסקים

נוצצים לסילבסטר – גיורא שביט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 דצמבר 2007

לקראת חגיגות הסילבסטר מציג אמן האיפור הבינלאומי גיורא שביט, את סדרת הנוצצים של חברת "גיורא שביט" – המאפשרת לכל אחד לאמץ מראה נוצץ ואיפור מקצועי לחגיגות השנה האזרחית החדשה. והשנה ניתן לבחור מבין נוצצים לסילבסטר - אמן האיפור הבינלאומי גיורא שביטמגוון של אבקות נוצצות, המגיעות באריזה היגיינית ומאפשרות תוספת לאיפור או פיזור על הפנים והגוף – שהופכים את המראה לנוצץ ולא שגרתי.
למי שרוצה לאמץ מראה יותר מובלט, ניתן להשיג גם ריסים נוצצים, המעבים ומאריכים את הריסים ויוצרים מסגרת נוצצת ומבריקה לעין. למי שמנצלת את ההזדמנות למשחקי איפור, חברת "גיורא שביט" מציעה לנו השנה שבלונות נוצצים מיוחדות, המאפשרות יצירה של דוגמאות קישוט על הפנים – גם למי שאינו נהנה מידע מוקדם בתחום.
את שבלונות הנוצצים מעמידים על האזור המבוקש, ממלאים את הדוגמא בנצנצים ונהנים ממראה לא שגרתי בגימור מקצועי – ללא לכלוך של הידיים והבגדים ובלי יציאה מהקווים.
השבלונות הנוצצות מגיעות בסט עם 5 גוונים: כחול, אדום,  צהוב ירוק וכסוף של נצנצים, דבק וסט של שבלונות לשימוש חוזר בהמשך. כל סדרת הנוצצים מבית "גיורא שביט" מגיעות באיכות הגבוהה ביותר, הנצנצים מחזיקים למשך שעות וניתנים להסרה באמצעות מגבון לח או סבון.

נוצצים לסילבסטר - אבקת נוצצים, גיורא שביט



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור