חיפוש באינדקס עסקים

גיורא שביט – שימוש נכון בשימר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 דצמבר 2007

כיום רווחת הדעה כי שימר יכול לשמש אותנו רק במייק אפ, כאשר התבוננות מעמיקה במדף המוצרים תגלה לכן מציאות מעט אחרת: השימר המודרני מגיע במגוון של שימושים המקנים לנו תוצאות שונות, ומאפשרים לנצל את יתרונות השימר גם לשימוש גיורא שביט - לשמר את הברק שימוש, נכון בשימרכקרם מבריק (צללית קרם), פודרה מבריקה ואפילו צללית משי שקופה ומבריקה.
כל אחד מהשימושים מבטיח תוצאה ייחודית ומחייב אופן שימוש שונה, וכדי לעשות סדר בבלגאן השימר המודרני, מנסח אמן האיפור ובעלי חברה האיפור גיורא שביט את הכללים לשימוש נכון בשימר.
מייק אפ שימר יש למרוח מעל למייק אפ רגיל בעזרת מברשת מייק אפ או ספוגית לטקס בצורה של טפיחות על העור.
פודרה מבריקה – מאחר והשימר מבריק יש למרוח מעליו פודרה מבריקה שקופה לקיבוע של השימר מייק אפ ומראה טבעי יותר.
פודרה שימר מבריקה שקופה מניחים בצורת קיבוע וטפיחות בעזרת כרית פודרה או צמר גפן.
את הקרם שימר נמרח מעל למייק אפ ונפדר בצורה דומה לפודרה, כאשר היתרון של השימר טמון בעובדה שמרקמו הקרמי מקל על מלאכת המריחה.
את צללית המשי המבריקה של השימר נניח כצללית באמצעות מברשת מיוחדת.
איפה מניחים את השימר? את השימר מומלץ למרוח מעל לעצמות הלחיים במריחה קלה לכיוון הרקות. כמו כן מומלץ להתאפר בשימר בעפעף העליון (מתחת לגבות), ובמקרים בהם אין עור מקומט להוסיף שימר גם מתחת לעיניים. למי שרוצה מראה מושלם, ניתן להוסיף את השימר גם בדקולטה (המחשוף).  בחירת גוון שימר: גוון המבריק – שקוף של השימר מתאים לכל גווני העור. לבעלות העור הבהיר, כהה וורוד מומלץ להשתמש בגוון שימר מוכסף. בעלות גוון העור הצהבהב ישתמשו בגוון זהוב של שימר.



עמוד זה נצפה: 472 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור