חיפוש באינדקס עסקים

בועז שטיין – טיפים לאיפור עיניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 אפריל 2008

איפור עיניים - בועז שטייןאמן האיפור בועז שטיין, מעניק חשיבות רבה בהנגדת הצללית לצבע העין, לכן ממליץ בועז שטיין לבעלות עיניים עם גוונים קרים כגון עיניים כחולות וירוקות, להשתמש בצלליות בעלות גוונים חמים.
לאלו מכן שהן בעלות עיניים בגווני חום דבש או חום כהה, ממליץ בועז שטיין להשתמש בצלליות בעלות גוונים קרים כמו ירוק. כמו כן, מוסיף בועז שטיין "בשקע העין עדיף להשתמש בגוון בהיר ומנוגד לצבע העין, ואילו בצד המנוגד אליו עדיף להשתמש בצבע כהה יותר, כדי למנוע מיצירת מראה של עומס יתר ובכדי להדגיש את העין משני עבריה".
עוד ממליץ המאפר בועז שטיין להקפיד להשתמש בגוון מאותה משפחה של צבע, באמצעותו נצבעו העפעפיים:  לעין כחולה מומלץ להתאים גוונים חמים בצבעי הצהוב, הזהב, הברונזה והבורדו. לעין ירוקה מומלץ להתאים גוונים חומים ואדומים, תוך שמירה על בסיס ברונזה בהיר. לעין בגוון חום דבש מומלץ על שימוש בצבעים בהירים, על גוון השמנת והירוק. לעין בעלת גוום חום כהה מומלץ להשתמש בצלליות כחולות וירוקות.
הצלליות של בועז שטיין מכילות פגמנטים בהתאמה אישית אותן מכין בועז שטיין בעצמו – וכך למעשה יוצר טונים וגוונים ייחודיים שניתן למצוא רק אצלו. הצלליות מגיעות במרקם של אבן או של אבקה, כשהאבקות יכולות להיות גרוסות בגסות או בעדינות, ממש כמו קמח, לפי הצורך. ניתן להשיג גם צלליות המכילות נצנצים ברמות גריסה שונות.



עמוד זה נצפה: 468 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור