חיפוש באינדקס עסקים

איפור בגוונים חמים אש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 נובמבר 2007

גיורא שביט, אומן האיפור הבינלאומי ובעל בית הספר הבינלאומי לאיפור מקצועי ומקצועות הקוסמטיקה, לא מפחד מהאש ולהפך: כשהוא עובד עם הגוונים החמים והלוהטים ההתרגשות רק גוברת והמראה החם חוזר אל הפרונטפלטת 3 צלליות זהב של גיורא שביט ומחמם את הלב. גיורא שביט את הטיפים לאיפור נכון לפי צבע גוון העור וצבע העיניים ובעזרת הגוונים הלוהטים:
גווני בסיס והעשרה – את הגוונים שבין אדום לצהוב (כולל גווני האדמה למיניהם) ניתן לנצל לאיפור בסיס או להעשרה של המראה הכולל – למי שרוצה לשמור על מראה טבעי יותר.
עיניי אזמרגד – לבעלות העיניים הירקרקות מומלץ להשתמש בגוונים האדומים  שכן האדום והירוק הינם גוונים משלימים המבליטים זה את זה באופן המכסימלי.
עיניים כחולות – בעלות העיניים הכחולות יכולות להשתמש גם בגווני זהב משולבים באדומים, על מנת ליצור מראה זוהר ועשיר שלא ניתן לפספס.
עיניי דבש – לבעלות עיניים בגוון חום בהיר מומלץ להשתמש בצללית חמרה אדמדמה כולל סומק, לקבלת מראה פלטת גווני אש אדומים גיורא שביטהרמוני.
עיניים חומות- בעלות הגוונים החומים העמוקים יכולות ליהנות מכל העולמות, מאחר וגוון חום כהה נחשב לניטרלי – משמע: מתאים לכל הגוונים המוזכרים!
גוון עור שחום – לבעלות גוון העור השחום והעיניים הכהות מומלץ להשתמש באדום חזק, על מנת ליצור מראה מתוחכם ודרמטי לאירועי הערב, כאשר שימוש בגוונים המוזהבים והחמרות יעזרו ליצור מראה טבעי. בנוסף, מומלץ להשתמש בסמקים אדומים כתוספת (בכמות קטנה) לכל איפור טבעי – אותם נמרח באמצעות מברשת סומק בכמות קטנה מתחת לגבות.
גוון עור צהבהב – לבעלות גוון עור בהיר מאוד מומלץ להשתמש בסומק עם גוונים אדומים או ורודים בלבד, מאחר והגוונים ייעלמו בגוון העור הצהבהב.


עמוד זה נצפה: 485 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור