חיפוש באינדקס עסקים

נאוטיקה קולקציית גברים אביב 2014

פורסם מאת: בתאריך: 4 מאי 2014

מותג האופנה הבינלאומי "נאוטיקה" ("NAUTICA") משיק את קולקציית אביב 2014 לגברים הכוללת פריטי בייסיק אופנתיים לצד אקססוריז ופריטים מלאי צבעוניות וססגוניות.  כבכל שנה, מקפיד המותג  נאוטיקה  על קווים נקיים ומעודנים השומרים על מראה קז’ואל-אלגנטי עם נגיעות אופנתיות.
נאוטיקה קולקציית גברים אביב 2014
באביב 2014, משיק המותג בישראל, קולקציה בהשפעת מרחבי הים התיכון האייקונים. גווני הכחול וטורקיז הם הדומיננטיים בקולקציה  והם  משלבים בתוכם את צבעי הקורל, האדום והצהוב, דבר הנותן תחושה של עונת הקיץ החמה בפתח.

ההשפעות העיקריות של הקולקציה הם מראות בהשראת: המים הצלולים, היאכטות  ועונת הקיץ החמה. שהצבעים המובילים הם קשת רחבה של צבעים, כמו : אדום, כחול, צהוב, סגול טורקיז, צבעים בעלי גוון טבעי המשולבים עם צבעי קורל, לצד הצבעוניות האופיינית לעולם הספנות.

 נאוטיקה מציג קולקציה מגוונת ורחבה של פריטים בבדים קלילים וצבעים קיציים ושמחים המושפעים מנופי החופים האקזוטיים של הים התיכון ומתבטאים  גם בשילובי הדפסים טרופיים של גבעולי במבוק דגים, פרחים ועוד…

בין פריטי ניתן למצוא: חולצות פולו, טי-שרטים, בגדי ים עם הדפסים מגוונים, ברמודות, חולצות מכופתרות מכותנה ופשתן, סריגים קלילים, בלייזרים ועוד… הבגדים של "נאוטיקה" עשויים מבדי כותנה איכותיים המותאמים במיוחד לעונת הקיץ בישראל. גם השנה, מציעה  "נאוטיקה" את דגמי ה-wrinkle resistant ( נוגדי קמטים) עם המראה האופנתי והנוחות המרבית.


צילום: יואב גרטנר

 



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור