חיפוש באינדקס עסקים

שמלות כלה 2011 – דני מזרחי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אפריל 2011

שמלות כלה 2011 - דני מזרחי. צילום: אייל נבו.לקראת עונת החתונות 2011, מציג מעצב האופנה דני מזרחי את קולקציית שמלות כלה וערב 2011. קולקציית הוט-קוטור של דני מזרחי משלבת את הפרשנות הייחודית של המעצב לטרנדים המובילים של האופנה העולמית יחד עם המראה הקלאסי העומד מעל הזמן. הקולקציה מיועדת לאישה המעודכנת והמודעת, הנשית ומלאת השיק שאינה מתפשרת על איכות ונוחות.

בשמלות הערב ניתן לראות השראה אפריקאית שבאה לידי ביטוי בקבוצה של שמלות עשויות בדי משי מודפסים בצבעוניות עזה ובתחרות עבודת יד המשלבות חבלים דקים, חרוזים מגוונים ובדים קרועים ובגוונים מעושנים.

כמו כן ישנה קבוצה של שמלות שיפון נקיות בגזרות מתוחכמות ומדגישות מותניים בשילוב תחרות ומשי סטון-ווש בגוונים של אפרסק, ירוק ותכלת מעושנים ושחור בשילוב הדפסי חיות עדינים.

בשמלות הכלה ניכרת השראה יוונית במסגרתה נוצרה קבוצת שמלות בסילואט צר ונשפך בשילוב אלמנטים של נפילות ובדי שיפון חופשיים ששולבו גם בשמלות עשויות תחרות עדינות ויוקרתיות.

השמלות הנפוחות בגזרת מותן עם מחשופי סטרפלס או בגזרת כתף אחת, החצאיות השנה הן פחות בנפח של בדים קשיחים ומשלבות יותר טולים שהופכים את השמלה כולה לאוורירית וקלה יותר. בנוסף ישנן שמלות סטן ומשי סטון-ווש בגזרת דג נוזלי עם מחשופי גב עמוקים. בכל שמלות הכלה נעשה שימוש ברקמות ועבודות יד מקוריות עדינות שפותחו במיוחד לקולקציית 2011.

להשיג בשד’ ירושלים 15, יפו.

שמלות כלה 2011 - דני מזרחי. צילום: אייל נבו.

שמלות כלה 2011 - דני מזרחי. צילום: אייל נבו.

שמלות כלה 2011 - דני מזרחי. צילום: אייל נבו.
שמלות כלה 2011 – דני מזרחי. צילום: אייל נבו.



עמוד זה נצפה: 625 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור