חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית צמידים מבית Cruciani

פורסם מאת: בתאריך: 26 יוני 2013

קולקציית צמידים מבית Crucianiהמותג האיטלקי Cruciani משיק  לראשונה בישראל, קולקציית צמידים  חדשה במהדורה מיוחדת של חברת"דיסני" העולמית  בכיכובן של הדמויות והאהובות האהובות  : מיקי מאוס, דונאלדדאק וסינדרלה.

המותג האיטלקי Cruciani, המשווק בישראל צמידים עשויים קרושה בסגנונות ובצבעים שונים, משיק בימים אלה בישראל קולקציה במהדורה מיוחדת  של חברת "דיסני" העולמיתבכיכובןשל הדמויות האהובות על ההורים וילדיהם בינהם: מיקי מאוס, דונאלדדאק וסינדרלה.

הצמידים החדשים בדמויות דיסני מגיעים באריזה יוקרתית ומהודרת המאפשרת להעניק את הצמיד כמתנה. טווח מחירי הצמידים נע בין: 30-100₪ ניתן לרכוש את הצמידים בדוכני קרושיאני בקניון רמת אביב וב-1 ליולי  גם בקניון איילון ברמת גן.

הלהיט האופנתי של המותג האיטלקי  Cruciani הושק לפני כשלוש שנים והפך לפריט חובה בקרב שוחרי האופנה ברחבי העולם וגם בישראל. בין המפורסמים הרבים.צמידיCruciani תפסו תוך זמן קצר מקום מרכזי בעולם שוחרי האופנה ובקרב סלבריטאים בינלאומיים מובילים  כמו פריס הילטון, בר רפאלי,  היידי קלום ופסיי (שאחראי ללהיט גנגאם סטייל), דיטה וון טיז וניקול מרפי ואחרים שהצטרפו אף הם לעדת המעריצים ההולכת וגדלה של העונדים הצמידים ברחבי העולם

בשנת 2012 מכרה Crucianiברחבי העולם למעלה מ- 10 מיליון צמידים. בכל חודש נפתחות חנויות נוספות ברחבי העולם באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק.

הקולקצייה של צמידי Crucianiמגיעה גם בצורות מגוונות כמו: לבבות, תלתן, כוכב ים, פרפרים, אינסוף, שודדי ים הארוגים מתחרת מקרמה לצמיד ומגיעים במגוון של כ- 40 צבעים. הצמידים הטרנדים המגיעים בשני גדלים המתאימים לילדים או למבוגרים.

 קולקציית צמידים מבית Cruciani



עמוד זה נצפה: 367 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור