חיפוש באינדקס עסקים

שמלת כלה לא יקרה – עונת החתונות 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אפריל 2011

שמלת כלה לא יקרה - עונת החתונות 2011יום החתונה הוא יומה החשוב ביותר של הכלה. כל אישה רוצה להפוך את היום לחגיגי ככל האפשר, להרשים את האורחים ולהפוך את האירוע לחוויה שלא תשכח על ידי אף אחד מהמשתתפים בו.

יש שמתרגמות את הרצון בהצלחת החתונה להשקעת כספים אדירה לרבות בהזמנת שמלת כלה יוקרתית כדי להשיג הופעה מושלמת.

מעבר לעלויות היקרות שעלולות להכביד על הזוג הצעיר בתחילת דרכו, דווקא השאיפה לשלמות עלולה לפגוע בהרגשת הכלה ובהצלחת החתונה.

לודמילה בטיקוב, מרצה לעיצוב שמלות כלה במדרשה לאופנה, מאמינה שאיך שהכלה מרגישה בחתונתה, כך היא גם נראית כלפי חוץ. גם אם יושקעו מיליון דולר בשמלת החתונה אבל הכלה תרגיש שלא בנוח זה הרושם שהיא תשדר לאורחים.

"על מנת לבחור את השמלה המתאימה הכלה צריכה לעבור תהליך של כניסה לעולמה הפנימי והגשמת החלום שלה של איך תראה חתונתה", מוסרת לודמילה.

כדאי להימנע ככל האפשר מהשפעות חיצוניות כמו חיקוי של כלות אחרות שראתה בחתונות אחרות או במגזינים. מומלץ גם לא להגיע לבחירת השמלה עם פמליה של בנות משפחה וחברות כי ריבוי הדעות יכול לגרום לבלבול ולהסיט את הכלה המיועדת מהשמלה שנכונה לה.

שמלת כלה לא יקרה - עונת החתונות 2011במדרשה לאופנה לודמילה מלמדת את דור המעצבות הבא, לא לנסות להתאים את הכלה לשמלות שהן יוצרות, אלא להתאים את השמלה לכלה.

לדברי לודמילה בטיקוב: תפקידנו כמעצבות הוא להוציא יחד עם הכלות את חלומן האישי. חלק מהכלות מעוניינות למשוך תשומת לב ולהיות מסמר הערב, בעוד שאחרות יעדיפו להתחתן כשהן זורמות עם האירוע ולא גונבות את כל תשומת הלב, על אף שזוהי החתונה שלהן.

כדי שהכלה תקרין נוחות חשוב שהשמלה תתחבר לפנימיות שבה, לאופייה ולתכונותיה החזקות. אין צורך לנסות להיראות בחתונה כמו מישהי אחרת, אלא חישבו על עצמכן, על מה שאתן רוצות לשדר ואיך שאתן רוצות להיראות באמת. אם את אישה רגועה וסבלנית, צבעים רכים ובהירים יתאימו לך יותר מכל. אם את תזזיתית ופלפלית, תוספות של פריטים נוצצים, איפור כסוף ואפילו מעט צעקני יהלמו אותך בהחלט.

בחירת השמלה יכולה להיות שיעור חשוב לכלה להמשך חייה: לדעת לעמוד שלה, להאמין בעצמה ולא לנסות להיות מישהי אחרת כדי להרשים את הזולת.

 

 



עמוד זה נצפה: 543 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור