חיפוש באינדקס עסקים

הקולקציה הג’ינג’ית לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 26 מאי 2013

לא בכדי בחרה מעצבת אופנת העילית אליאן סטולרו בדוגמנית אדומת שיער ומנומשת להוביל את קמפיין הקיץ. דמותה של האשה הג’ינג’ית, ההיא עם האופי, עמדה במרכז ההשראה של סטולרו לקיץ 2013 ושימשה לה כמוזה.

"זה התחיל משיחה שניהלתי עם לולה, בתי בת ה-5, ששאלה אותי אם אני ג’ינג’ית," מספרת סטולרו. "התחלתי לחשוב על ילדות ג’ינג’יות שהכרתי, ועל הנשים שהן הפכו להיות. עולם האופנה מחבק היום שיער כתום ונמשים חינניים, אך לא תמיד היה כך.

הקולקציה הג’ינג’ית לקיץ 2013

בילדותי, ילדות ג’ינג’יות מקורזלות ומנומשות היו "ילדות עם אופי", אבל לא יפות כמו הבלונדיניות עם השיער החלק או השחרחרות האקזוטיות. לא יודעת לשים את האצבע על הרגע המדויק בו זה קורה, אבל רבות מהילדות עם הדימוי העצמי הבעייתי גדלות להיות נשים שמאמצות את הבולטות שלהן ומבינות כמה זה נדיר להיות ג’ינג’ית אמיתית. תחשבו על ג’וליאן מור, על גרייס קודינגטון, על המלכה אליזבת’ הראשונה, על בילבי ועל ג’סיקה ראביט.

בתחקיר שעשיתי גיליתי גם שהחוקרים מנבאים שעד 2060 ייכחד השיער הג’ינג’י הטבעי מן העולם, והחלטתי לבנות מסביב לסיפור הזה את הקולקציה".

הקולקציה הג’ינג’ית לקיץ 2013

במה שהפך לסימן ההיכר שלה, ממשיכה גם העונה סטולרו את השימוש בבדים וחומרים יוקרתיים, עשירים בדפוסים וטקסטורות ייחודיות המוגשים בגזרות מעוצבות לעילא בקווים מוקפדים, קוקטיים, קרובים לגוף. מתחרות בגוונים מטאליים בשמלות הערב ועד לבדי פשתן בגוונים טבעיים בחליפות סמי-מחויטות ליום, כל הצבעים והדפוסים נבחרו עבור האשה האדמונית, חלקם מדגישים את הצבעוניות שלה באמצעות הקונטרסט וחלקם יוצרים מראה הרמוני בצבעים תואמים.

בולטים בקולקציה: חליפת מכנסיים וחצאית בדפוס פרחוני ענוג על רקע שמנת, חליפת חצאית בפרינטים דיגיטלי קליידוסקופי בצבעים עזים בשילוב רוכסנים, חולצה לבנה מפוסלת בבד גיפיור עבה במיוחד, חולצות משי פסטליות עם קשירה בגב, שמלת קוקטייל מתחרה בגוון ניוד על רקע כתום לוהט, חליפת פשתן בגוון טבעי משולבת בעור קרוקו חום ושמלת ערב מקסי בגוונים צהובים וחומים ממשי שיפון.

הקולקציה הג’ינג’ית לקיץ 2013

מסורת חייטות העילית המוקפדת, עוד סימן היכר מובהק של סטולרו, ניכרת גם בקולקציה הזו, וכמוה גם הבדים המשובחים: משי בעיבודים שונים, כותנה, שיפון, תחרה וגיפיור, פשתן ועור.

קמפיין הקיץ של המעצבת צולם על ידי הצלם איתן טל ברחבי תל אביב על רקע פסלים ומונומנטים אייקוניים, מהמזרקה של אגם, דרך העיגולים של קדישמן וכלה בדמויות האנשים והציפורים הדקיקות של צדוק בן דוד.

הקולקציה הג’ינג’ית לקיץ 2013

הקולקציה הג’ינג’ית לקיץ 2013
 



עמוד זה נצפה: 397 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור