חיפוש באינדקס עסקים

מראה החורף של איב סאן לורן – 2014

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוקטובר 2013


Yves Saint Laurent  מותג המעצבים הבינלאומי מציג קולקציית איפור לסתיו-חורף 2013/14 גוונים מפתים, מעושנים ומלאי תשוקה וחושניות.

בקולקציה החדשה של איב סן לורן – מסקרה ווליום אפפה פו סיל שוקינג בגוון שחור אספלט אורבני, אייליינר בגוון נחושתי, 4 גוונים חדשים של סדרת השפתונים האייקונית "רוז פור קוטור", 2 סמקים חדשים להדגשה חושנית של עצמות הלחיים.

"סוף היום בעיר. השמיים הופכים מאפור לכחול כהה. שלטי הניאון ופנסי הרחוב, מחשמלים את בניני הבטון, את חלונות הראווה ואת מדרכות האספלט, הנוצצות בטיפות הגשם.
מראה החורף של איב סאן לורן - 2014
בין אם היא נמצאת בשכונה יוקרתית, או ברובע הגלריות הטרנדיות בפריז, ברלין, ניו יורק או שנגחאי, בליבה של עיר שלעולם אינה ישנה, האישה של איב סן לורן מחשמלת. היא נעה לקצב הרחובות שלאורכם היא משוטטת, נעלי הסטילטו שלה נוקשים תחת אורות העיר המנצנצים, בקצב הצלילים המהדהדים תחת רגליה.

עירונית לחלוטין, חזקה ובטוחה בעצמה, היא משחקת עם הקודים והניגודים הקוסמופוליטיים, שואבת השראה מהאנרגיה החזקה של העיר. בעודה מאשרת את ההיבטים הרבים שלה, היא ממציאה את עצמה ביום, וממציאה את עצמה מחדש בלילה, כשהיא מתאימה את המראה שלה לעיר בה היא נמצאת ולמסיבות אותן היא מאירה בנוכחותה עד עלות השחר. ביום היא חורשת את צפון העיר, בלילה מלהיטה את המועדונים בדרום. מפתה במראה מעושן קלאסי, מפתה באופנתיות שיקית ואמנותית. היא מנצלת את האספלט השחור, את הלבנים החומות, המתכת האפורה, כדי להאיר את המטרופולינים בקסם המפתה, היוקרתי והאופנתי שלה.

עיניים עוצמתיות ושפתיים מלאות ומחשמלות במראה של אמנות רחוב: האישה של איב סן לורן שואבת את המראה שלה מהצבעים של העיר ומושלת בכיפה כמו אמזונה מודרנית". לויד סימונדס, אמן האיפור הבינלאומי של איב סן לורן

מוצרי הקולקציה


ROUGE PUR COUTURE– 4 גוונים חדשים, אופנתיים להפליא – שפתוני חובה!

לסתיו-חורף 2013/2014, מוסיף לויד סימונדס 4 גוונים חדשים לקולקציית השפתונים האייקונית "רוז’ פור קוטור", כדי לערבב או לשלב עם איפור העיניים. גוונים שיקיים, הכרחיים, לכל שעה משעות היום או הלילה.
מראה החורף של איב סאן לורן - 2014
2 גוונים קלאסיים Classy

מס’ 50 Rouge Neon {אדום ניאון}. פיגמנט אדום בהיר מלא חיים.
מס’ 51 Corail Urbain {קורל אורבאני}. כתום קורל גרפיטי בהיר.

2 גוונים אמנותיים Arty 
מס’ 53 Beige Promenade {טיילת בבז’}. חום טבעי.
מס’ 54 Prune Avenue {שדרה בסגול}. סגול-אדמדם לילי.
     
הסוד מאחורי פיתוח הפורמולה, לדברי קרוליין נגרה מנהלת התקשורת המדעית של איב סן לורן "הוא בשאיפתנו לצבע טהור וזוהר, הפורמולה של רוז’ פור קוטור נהנית טכנולוגיה של צבע  "coloreveal":
בסיס שקוף וטהור המאפשרת שמירה והגנה על צבע טהור בכך שמונעת מהצבע להיות אפרפר ודהוי. הפורמולה מחזקת את הביטוי העוצמתי של כל צבע.
טיפול חדשני בפיגמנטים. הפיגמנטים נכתשים עד דק ומשולבים בתוך שמן מבריק ליצירת גוונים רוויים, טהורים המגבירים את הברק והזוהר של צבע השפתיים, כמו השפתיים הוארו מבפנים."    
טיפ מלויד סימודנס "משחי את השפתון ישירות על השפתיים, או השתמשי בקצה האצבע כדי להניח נגיעה של צבע על מרכז השפתיים עבור אפקט סקסי של שפתיים נשוכות. ניתן גם למשוח את השפתון עם מברשת לגימור מתוחכם יותר ועוצמתי של שפתיים מוגדרות באופן מדויק. אידיאלי ללילה מסוגנן ואלגנטי של בילויים ברחבי העיר".

מראה סתיו חורף 2013/14– קבלו את סודות המומחה, לויד סימודנס

אייליינר "בייבי דול" מס’ 14 Copper Reflections בגוון נחושתי מדגיש את הזוית הפנימית של העין ומשיחה נדיבה של מסקרת Volume Effet Faux Cils Shocking מס’ 8 Asphalt Black בגוון שחור אספלט משלימה את מראה העיניים. העיניים מחשמלות, אמנותיות, מפתות ומושכות. כל כך איב סן לורן.

שפתיים באדום עמוק עם "רוז’ פור קוטור" מס’ 54 Prune Avenue מוסיפות טאץ’ מתוחכם וסופר סקסי. "לה לאק קוטור" מס’ 38 Gris Underground בגוון אפור מחתרתי, הכחול-אפור של שמי פריז, יוצר ניגוד רך, מאד אורבאני. עבור ציפורי הלילה החמקמקות, המכשפות.     

"לעיניים מושכות ומפתות, שחקי עם האור כדי להעניק להן תוספת של בהירות. אייליינר "בייבי דול" מס’ 14 Copper Reflections הוא ההיילייטר בו ניתן להשתמש במספר דרכים. משחי אותו מעל הריסים או מתחתיהם כאייליינר עדין במיוחד כדי להרחיב את העיניים ולהדגיש מראה איפור קל או עוצמתי. טשטשי אותו על כל העפעף עבור השתקפות רטובה וסקסית להדהים".  

מראה החורף של איב סאן לורן - 2014

 



עמוד זה נצפה: 378 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור