חיפוש באינדקס עסקים

מסיבת סילבסטר 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2008

התכוננת ימים, שבועות, חודשים.. היית מסמר המסיבה.
לבשת את השמלה הכי יפה, השקעת בתסרוקת, בנעליים ובתכשיטים והתאפרת כאילו הרגע יצאת ממגזין אופנה. ועכשיו- זהו! מסיבת סילבסטר 2009
המסיבה מאחורייך, כמויות האלכוהול בדם מתפוגגות ואת חוזרת לשגרה…
אבל… הפנים והשיער!
האיפור השאיר את חותמו על הפנים שכל כך הקפדת לטפח, והשיער קשה ונפוח מהחומרים שעיצבו את התסרוקת המושלמת. כל מה שצריך לעשות כדי להחזיר עטרה ליושנה
כבר בליל המסיבה, עם החזרה הביתה על תוותרי על הסרת  האיפור. השתדלי גם לנקות את עור הפנים ואם יש לך עוד טיפת כוח, מרחי מסכת לחות (כדוגמת מסכת הבוץ מסדרת source של ahava  ) ולכי לישון איתה.
במידה והשקעת בתסרוקת אסופה, מלאה בסיכות או בעלת אביזרים שיפריעו לך לישון- הסירי את הסיכות והאביזרים ופזרי את השיער.
בבוקר שאחרי נקי את הפנים באמצעות קרם ניקוי (כדוגמת קרם ניקוי מסדרת source של ahava).
במידה ולקחת לך יום חופש, להתאוששות פנקי את עצמך- עשי אמבטיה חמה, חפפי את השיער (מומלץ להשתמש בשמפו גריז מסדרת innova של אינדולה) ועסי אותו בעדינות תוך כדי חפיפה. מרחי על הפנים מסיכת בוץ לניקוי והמרצה ולאחריה מסכת לחות והזנה. קנחי בקומפרס מצמר גפן רטוב טבול במעט מסיר איפור ובמריחת קרם עיניים. מרחי על השיער מסיכה (רצוי מסיכת שיאה או מסיכה לשיער צבוע מסדרת innova של אינדולה) והשאירי אותה כ-15 שעה על השיער. שטפי והשאירי את השיער פזור, על מנת שישתחרר וינוח.
במידה ואת צריכה לקום ליום עבודה- מרחי מסכת בוץ על הפנים לפני צחצוח השיניים. עם סיום הצחצוח הסירי את המסיכה, מרחי קרם עיניים וסרום (מסדרת source של ahava) ומעליהם קרם לחות ואת מוכנה לשוב ולהתאפר. אם העיניים עייפות ונפוחות, העדיפי לוותר על האיפור כולל, ובפרט, המסקרה. במידה והשפתיים יבשות ומכווצות (בד"כ למעשנים) מרחי וזלין רפואי על השפתיים בלילה, עם החזרה מהמסיבה.
עם השיער את יכולה לשחק ולנצל את הנפח שנותר מהתסרוקת על מנת ליצור תסרוקת חדשה על ידי הברשה יסודית של השיער ומריחת חומר מרכך (כדוגמת קרם תלתלים, קרם לחות, ספריי סיליקון או גלייז תלתלים מסדרת innova של אינדולה). אם החלק הקדמי עדיין לא מסתדר- מתחי אותו אחרוה באמצעות סרט או קשת והשאירי את החלק האחורי נפוח. עכשיו את יכולה להינות בלי ייסורי מצפון ולקום כמו חדשה!! תהני! 

מסיבת סילבסטר 2009



עמוד זה נצפה: 491 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור