חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור אביב 2011 ברבור ורוד – לוריאל פריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2011

מראה איפור אביב 2011 ברבור ורוד - לוריאל פריזניצני האביב בפתח והחורף מפנה מקום למשב רוח אוורירי, רומנטי וקליל. הגוונים העמוקים והמעושנים של החורף מתבהרים, העוצמה מתרככת והנשיות הסקסית הופכת רומנטית ועדינה.

מותג האיפור הבינלאומי – לוריאל פריז, מציג מראה איפור לעונת אביב 2011 – ברבור ורוד.

מראה איפור המאופיין בנשיות רומנטית, אציליות, בהירות וצבעי ורוד פסטל עם אפקט של שקיפות. השפתיים ורודות במראה מלא ומפתה, ללא גבולות וקווים והשתקפות המזכירה אלמנט מים-נקי,שקוף וזורם.

העיניים מאופרות בטונים עדינים, האיילינר הדומיננטי שכיכב בחורף הופך להדגשה עם מעט טשטוש בגוון אפור/שחור, (ניתן להשיג בעזרת טשטוש של האיילנר לאחר השרטוט) וצללית בגוון טבעי פזורה על כול העפעף עם נקודת אור בגוון פנינה.

להשלמת המראה – מסקרה מעבה למראה ריסים עשירים ומלאים, התוצאה – מבט מפתה ורך. הגבות במראה טבעי אך מסודרות, מייק אפ טבעי למראה נקי ומואר לפנים.

מראה איפור אביב 2011 ברבור ורוד - לוריאל פריזחדש בלוריאל פריז – גלוסים עם אפקט שקיפות מרהיב לשפתיים אביביות: אביב 2011 – סדרת הגלוסים גלאם שיין מציגה קולקציה בגוונים מרהיבים – גלאם שיין רפלקש’ן בצבעים עסיסיים המעניקים לשפתיים אפקט של השתקפות וברק קריסטלי מנצנץ. אפקט שקיפות מרהיב, טכנולוגיית Mirror Shine – מכילה תרכובת של שמנים העוטפים את השפתיים ומעניקים להן מראה רטוב ללא אפקט שומני. מרקם הגלוס מלחח את השפתיים ומעניק להן מראה מלא וחושני

מוצרי כוכב מומלצים ליצירת המראה:

  • פנים
    מייק-אפ טרו מאץ’ רול-און
  • עיניים
    איילנר סופר ליינר, 01 שחור
    צללית קולור אפיל מונו בגוון טבעי מס’ 20 (Metalic Beige), מסקרה מליון לאשס בצבע שחור
  • שפתיים
    גלוס גלאם שיין רפקלש’ן (חדש!)
    גוון 171- Sheer Pink (ורוד מבריק)
    גוון 172- Sheer Watermelon (ורוד עז)

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן, H&O, ובפרפומריות המובחרות.



עמוד זה נצפה: 601 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור