חיפוש באינדקס עסקים

מלכת הקרח של מאדינה מילאנו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוגוסט 2008

מראה סתיו חורף 2008/9 של מותג האיפור מאדינה מילאנו מדגיש את העוצמה והנוכחות הנשית של המין היפה ומציג מראה סקסי ומפתיע המהווה פלרטוט מתמשך של מרקמים, שקיפויות ותעתועי אור וצל בהשראת מזג האוויר החורפי- גשום, אפור וקר. את מראה האיפור הזוהר והמושלם מציגה שלי גפני, המאופרת במוצרי האיפור של קולקציית Fall Into Beauty :

  • פנים – מייק אפ  קליל עם לחות לעור בגוון טבעי (SKIN TINT OXGEN), המעניק לעור מראה אחיד וגימור מושלם. קונסילר נוזלי מסדרת “BEAUTY SECRET” בגוון בז’  ופודרה טלק פריי בגוון טבעי.
  • הצללות – פודרה משזפת MAURITIUS SAND ALL OVER)), המשלבת שלושה  גווני חום: גוון חול, גוון חום אדמה וחום אפרפר ומעניקה לפנים מראה חטוב ומעודן.
  • עיניים – מאופרות ברביעיית צלליות עלי שלכת ( FALL LEAVES QUAD EYESHADOWS), בגווני חום, זהב, פנינה וזית. יש למרוח את הצללית בגוון הפנינה על עצם הגבה, הצללית מעניקה "אור" לפנים וטאץ’ סופי למראה. יש להשתמש בצללית החומה לתחימה והדגשת העין, לקבלת מראה דרמטי, מסתורי וחודר.
  • ריסים – יש למשוח את הריסים במסקרה שחורה "zoom mascara" המעבה את הריסים ומעניקה להם נפח דומיננטי היוצר מראה עיניים מודגש, מפתה ומהפנט.
  • שפתיים – משוחות בגלוס בגוון זהוב טבעי (SAND GLOO), המשווה לשפתיים מראה חושני, מלא ועסיסי.

מלכת הקרח של מאדינה מילאנו


מלכת הקרח של מאדינה מילאנו. צילום: גיא כושי. איפור: נירית קאירי.



עמוד זה נצפה: 500 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור