חיפוש באינדקס עסקים

איפור כלות: המדריך לבחירת מאפרת ליום החתונה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 נובמבר 2008

מאפרות רבות עוסקות בתחום איפור כלות. איך תדעי לבחון אם המאפרת שבחרת ליום חתונתך היא זו המקצועית שתדע לאפר אותך בצורה הנכונה גם לקבלת פני הקהל וגם להשגת תמונות מוצלחות? גאלה רחמילביץ’ בעלת חברת galastyle מתמחה באיפור, סטיילינג וייעוץ תדמיתי מספקת את המדריך לבחירת מאפרת ליום החתונה:
איפור הוא אחד המרכיבים החשובים באירוע בכלל ובחתונה בפרט, ועל כן עלייך להקפיד בבחירת המאפרת. כל הטיפים לבחירת מאפרת המושלמת עבורך ליום חגך.

  • מאפרת מקצועית היא מאפרת עובדת. חשוב לוודא שאכן יש למאפרת ידע, השכלה וניסיון בתחום. בקשי לראות עבודות קודמות ולהתרשם. מאפרת מקצועית נפגשת פעמיים עם המאופרת. הפעם הראשונה היאאיפור כלות: המדריך לבחירת מאפרת ליום החתונה באיפור ניסיון ובפעם השנייה ביום האירוע. אל תוותרי על איפור ניסיון, ואם המאפרת מנסה להתחמק מלהגיע, מצאי מישהי אחרת. ביום החתונה יהיה לך מספיק לחץ ולא תרצי שהמאפרת תתחיל בניסיונות איפור שונים שיגזלו זמן רב. מאפרת מקצועית לא תסכים לאפר אותך ללא איפור ניסיון!
  • שימי לב למוצרים בהם משתמשת המאפרת. ודאי שהמוצרים איכותיים, שהמברשות נקיות ושהספוגית חדשה מהקופסא. היגיינה זה הדבר החשוב ביותר על מנת למנוע העברת דלקות ומחלות.
  • דרשי מהמאפרת להסביר לך כל שלב במהלך איפור הניסיון. ודאי שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה, ושהיא אכן עושה את מה שאת רוצה ומה שנכון לך. עם זאת, סמכי על הידע והניסיון של המאפרת והשתדלי לתת לה יד חופשית, על מנת שתוכל לאפר אותך בצורה האידיאלית ביותר לעורך ולתווי פנייך.
  • איפור המחשוף והאוזניים הינו קריטי לאירוע עצמו ולתמונות. אינך רוצה לראות בתמונות שפנייך מאופרות ויפהפיות ואילו האוזניים והמחשוף בולטים באדמימותם, ואינם משתלבים בהרמוניה עם המראה הכללי.
  • קבעי עם המאפרת ביום האירוע לאחר שהשלמת את התסרוקת ולפני הגעת הצלם, ופני לאיפור כשעה.
  • איפור מקצועי אורך בין חצי שעה ל-45 דקות. אם המאפרת שלך מתמהמהת, דעי שאין לה מספיק ניסיון ומיומנות.
  • אל תחסכי! איפור ניסיון עולה כסף, ואם המאפרת שבחרת אינה מוצלחת, נסי מאפרת אחרת. חבל להשקיע באירוע כל כך הרבה כסף ולחסוך באיפור. איפור משדרג את ההופעה וחשוב לא פחות מהשמלה. בדרך כלל התשלום של האיפור ניסיון מתקזז מהסכום הכולל של האיפור.
  • בדקי האם יש כימיה בינך לבין המאפרת. החיבור האישי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר ביום האירוע, שכן שעת האיפור היא שעת המנוחה האחרונה לפני ריצות הצילומים והאירוע עצמו. חשוב שתרגישי נינוחה ורגועה עם המאפרת ושתסמכי עליה.
  • בסוף איפור הניסיון ודאי שהמאפרת רשמה לעצמה בדיוק את המוצרים בהם היא איפרה אותך. חשוב שהמאפרת תזכור עד ליום האירוע איך היא איפרה אותך ובאילו גוונים. איפור ניסיון לא עושים באותו השבוע של האירוע, על מנת שיהיה לך מספיק זמן גם לבדוק מאפרות אחרות.
  • שימי לב באיפור הניסיון אילו הוראות משאירה לך המאפרת לקראת היום הגדול. עליה ליידע אותך לגבי סידור גבות והסרת שיער הפנים (עד יומיים לפני החתונה), מריחת קרם לחות וטיפולים שונים לפנים.

בשוק קיים מספר רב של מאפרים ומאפרות. בדקי מי מהם הכי מתאים לך ולאישיות שלך ואל תתפשרי. חתונה יש פעם אחת וחשוב שתיהני בה, לכן שימי לב להתנהגות, לעצות, לכלים ולהתנהלות הכללית של המאפרת – וראי אם היא המיועדת לך… ולסיום, מזל טוב!



עמוד זה נצפה: 502 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור