חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור אביב 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 פברואר 2010

לקראת בואו של האביב, מציג המאפר הבינלאומי ובעלי בית הספר לאיפור Yossi Bitton, מראה איפור עדכני לעונת אביב 2010 שהפעם מציע לנו לשדר יותר בפחות מאמץ, על פי הקונספט של Less is More. התוצאה המתקבלת מחזירה אותנו למוצרי איפור דקים יותר המעניקים מראה טבעי ואחדי לפנים, מעבר טבעי לגווני הפסטל (שמפרידים אותנו מגווני החורף כבדים של שחור וכחול) ושימוש בצלליות מבריקות שמאירות את הפנים, בצרוף סומק ורדרד וקליל. כי האביב הזה הוא ההזדמנות של כולנו לפרוח, ולאחר הקרה של החורף אין כמו שדרוג של כלי האיפור כדי להפיץ את הבשורה.
יוסי ביטון, מאפר בינלאומי ובעלי בית הספר לאיפור Yossi Bitton, מוסיף: "בחורף האחרון הלכנו לכיוון האפל עם צלליות בגוון שחור וכחול והדגשה של הריסים ומראה הברוק.
באביב הקרוב אנחנו מורידים את השכבות, וחוזרים למראה נקי וטבעי יותר, המשדר טבעיות, פריחה וחדשנות – באמצעות תוספת של גווני פסטל, פוקסיה ולא מעט ורדרדים המתגנבים להופעה. את המגמה הזאת אנחנו רואים על המסלולים הנחשבים בעולם, כאשר את המהפך ניתן לזקוף גם לתמורות הכלכליות בגלובוס, שמחזירות אותנו למראה הפשוט וטבעי – לקראת הפריחה העולמית בהמשך השנה".

מראה אביב 2010, מאת אמן האיפור יוסי ביטון: השנה אנחנו הולכים על הקונספט של Less is More ומאמצים בחום את כלי האיפור הדקים יותר שמעניקים מראה טבעי ואחיד לפנים. זה הזמן לפנות מתיבת האיפור את גווני השחור וכחול הכבדים, ולשדרג את ההופעה עם גווני פסטל עדינים ועליזים. בנוסף לכך, השנה נעשה גם שימוש בקונטרסט בין גוונים מנוגדים, דוגמת צלליות בהירות המודגשות מול השחור של הריסים. מומלץ ליצור נקודת עניין אחת המושכת את העין, כמו איילנר המחליף גוונים מפוקסיה לצהוב בוהק (בהתאם לגווני הזריחה) – שיאיר את ההופעה וימשוך את העין. לסיום המראה נשתמש בצלליות מבריקות להארת הפנים (מומלץ דווקא להימנע מאזור העפעף), ונשתמש בסומק ורדרד קליל בשילוב צללית מבריקה בגוון פנינה. את מראה נחתום בנשיקה ורודה מבריקה על השפתיים, המשולבת בגוון פנינה ליצירת נפח ושלמות של המראה.
מוצרי איפור לאביב:
צללית סאטן בגוון פנינה – 110 ש"ח
גלוס לק ורוד – 100 ש"ח
צלליות-איילינר בגוונים בהירים: צללית בודדת – 100 ש"ח, פלטת צלליות 210 ש"ח



עמוד זה נצפה: 505 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור