חיפוש באינדקס עסקים

איפור חורף 2009/10 – טרנדים מובילים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 ספטמבר 2009

מראות איפור לעונת חורף 2009/10 כוללים מספר טרנדים מובילים בכדי שכל אחת תוכל למצוא את המראה המתאים לה בעונה הקרה.

טרנד ה-Nudeאיפור חורף 2009/10 - טרנדים מובילים. קלרינס מראה איפור חורף 20091/10
לצד הצבעוניות העזה שבאה לידי ביטוי העונה בכל הקולקציות הן באופנה והן באיפור, בולטים במיוחד הגוונים הטבעיים, הגוונים הכמעט עירומים, גווני המייק אפ למיניהם.
גוונים מתוחכמים וצנועים המשתלבים בהרמוניה עם צבע העור, המבליטים את השיזוף שנשאר מהקיץ בצורה מושלמת. מראה ה-Nude מחזיר אותנו חזרה לטבע, למראה נקי ללא צבעוניות.
יש להיזהר מהשימוש בגוון זה, הוא אומנם מתאים לכל גווני העור אך יש לשלב אותו נכון על מנת שלא נראה כמו גוויה בסרט קולנוע.
הגוון מתאים לכל אותן נשים עוצמתיות ומלאות ביטחון אשר מרגישות יפות מספיק בשביל ללכת עירומות.
לדברי אורלי עוז שמואל, המדריכה הראשית של קלרינס הטרנד הבולט באיפור בחורף הקרוב הוא שימוש בגוונים טבעיים והרמוניים המשתלבים עם העור ומעניקים מראה נייטרלי, נקי וטבעי.
למעשה משאירים את הצבעוניות החזקה של מראה הקיץ מאחור וחוזרים לטבע, למראה נקי שאינו מבריק, מראה המזכיר את הטוהר והתמימות של הבוקר. הצבעים רכים ובו בזמן מעצימים את היופי הטבעי של הפנים.
הגוונים לאיפור הפנים והעיניים הם בעיקר גווני הבז’ השקוף  וגווני המייק אפ למיניהם. השפתיים במראה טבעי גם כן בצבע ורוד עדין.

טרנד גווני הפסטלאיפור חורף 2009/10 - טרנדים מובילים. מאדינה מילאנו מראה איפור חורף 20091/10
שוב אפשר לנשום עמוק ולהרגיש בנוח. הקווים המאפיינים את הקולקציות החדשות של בתי האופנה הגדולים והמובילים, אשר מהווים מקור השראה לטרנד הפסטל, הם שיק שהוא פחות מהודק, פחות מאולץ והרבה יותר נינוח ומשוחרר.
גם המראה הפורמאלי השתחרר וניתן לראות שילוב בין הרשמי לקז’ואל. בשנתיים האחרונות האופנה הייתה יותר מהוקצעת וצעקנית אך בחורף הזה מסתמנת חזרה לצבעים יותר טבעיים וכך גם באיפור.
הגוונים הבולטים הם גווני הפסטל הכהים יותר כמו צבעי האדמה (החומים, בורגונדי). בחורף הקרוב הצבעים הם צבעי אדמה כאשר הגוון הבולט ביותר הוא סגול עש.
נירית קאירי, המאפרת הראשית של מאדינה מילאנו מסבירה כי המראה הוא של צבעים שהם פחות נועזים אלא יותר רכים ובגווני הפסטל. גווני הפסטל יוצרים מראה מאוד נשי, אלגנטי ומתוחכם. בחורף נהוג להשתמש בגוונים הכהים יותר, השנה הגוונים הם רכים ועדינים ומכאן השימוש הוא בכל אותם גוונים כהים יותר שיש להם גימור פסטלי.
הגוון החזק ביותר בחורף הוא סגול עש.
חברת האיפור הבינלאומית מאדינה מילאנו פותחת את עונת החורף עם קולקצייתMiss Dragon . הקולקציה בהשראת הדרקון הסיני אשר לפי המסורת הסינית הוא משמש כסמל המבשר על טובות. בתרבות המיסטית הדרקון מסמל חוכמה, ידע, שלמות וכוח. קולקציית החורף של מאדינה מילאנו כוללת 9 מוצרים כאשר על כל אחד מהם ישנו הדפס של דרקון סיני: 4 צלליות בגוונים בורגונדי, סגול עש, חום אגוז ובז’. סומק בגוון ורוד עתיק ו-4 גלוסים כפולים עם פיגמנט עמידים לאורך זמן רב בגוונים אדום נועז וסגול עתיק בגימור מאט, חום סגלגל וברונזה עם גימור מטאלי.

איפור חורף 2009/10 - טרנדים מובילים. קלרינס.איפור חורף 2009/10 - טרנדים מובילים. מאדינה מילאנו.
איפור חורף 2009/10 – טרנדים מובילים



עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור