חיפוש באינדקס עסקים

מספרות דגל חדשות לבית שוורצקופף פרופשיונל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוקטובר 2010

 

מספרת דגל חדשה שנפתחה בבאר שבע, היא של מעצב השיער המוכשר, יובל חדד לבית "שוורצקופף פרופשיונל", אשר חנך את מספרותו החדשה בשדרה השביעית בבאר שבע. נפל הכבוד בחיכו של יובל, שצוות בניית והנהלת השדרה בחרה בו מבין רבים. מספרתו היא היחידה בשדרה, אשר נחשבת למרכז הכי יוקרתי בנגב, בה חנויות אמנים ומעצבים רבים ממיטב בתי האופנה בארץ ובעולם.

מספרת יובל חדד היא מספרת קונספט של "שוורצקופף פרופשיונל", המנוהלת על ידי יובל, ומחזיקה צוות עובדים מקצועי ומנוסה שעבר הכשרה מקיפה על ידי צוות בכיר של חברת שוורצקופף. זוהי מספרת בוטיק שעוצבה ברמה מקצועית. רמת השירות במספרה גבוהה מאוד. השירותים הניתנים הם: עיצוב שיער, תספורות מתוך קולקציות עכשוויות של מיטב בירות האופנה בעולם, החלקות, מתן טיפולים עם מגוון מוצרי הטיפול והטיפוח של "שוורצקופף פרופשיונל" שמותאם על ידי יובל לכל לקוחה באופן אישי לאחר שיחה ומילוי כרטיס אישי. יובל ממליץ ומביע דעה עיצובית תוך כדי הקשבה לרצון הלקוחות ומתן יחס אישי ומסור. במספרה ניתן גם לקנות  את מוצרי הטיפול והטיפוח של "שוורצקופף פרופשיונל".

כתובת המספרה: מתחם השדרה השביעית, דרך חברון 48, באר שבע

מספרות דגל חדשות לבית שוורצקופף פרופשיונלמספרות דגל חדשות לבית שוורצקופף פרופשיונל

מספרה נוספת שעברה שינוי וחידוש, תוך שהיא הופכת למספרת דגל של "שוורצקופף פרופשיונל", היא המספרה של ניסו בר, מעצב שיער ושגריר בצוות ההדרכה של חברת "שוורצקופף פרופשיונל", אשר השיק את המספרה המחודשת שלו במסיבה רבת משתתפים. לאירוע הגיעה הנהלת "שוורצקופף פרופשיונל" ישראל, עיתונאים, בני משפחה, חברים, קולגות ולקוחות רבים ונאמנים, שהגיעו לברך, לפרגן ולשמוח בשמחתו.

ניסו מתעדכן באופן שוטף בכל החידושים והטרנדים בתחום עולם השיער, ואף משתמש בחומרים ובמוצרים האיכותיים ביותר מבית "שוורצקופף פרופשיונל". השירות במספרה הינו ממעלה ראשונה, תוך מתן יחס אישי, אבחון והתאמת הטיפולים, התספורות והמוצרים, בהתאם לצרכיהם האישיים של הלקוחות.

כתובת המספרה: ברודצקי 13, רמת אביב, תל אביב 03-6419040



עמוד זה נצפה: 623 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור