חיפוש באינדקס עסקים

האם נעם טור ישתחרר עד יום שני?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ינואר 2009

 

אירוע ההשקה של מגזין היופי הישראלי פרופאשן בשיתוף פורטל היופי הישראלי בראש, יארח ביום שני הקרובגלית לוי עשרות סלבס: שחקנים, זמרים, דוגמניות ואנשי תעשיית היופי, אבל העיניים עדיין נשואות דרומה בשאלה אחת ויחידה: האם נעם טור (כוכב הישרדות ודוגמן הבית של פוקס) יספיק להשתחרר ממילואים עד יום שני?
אירוע ההשקה של מגזין פרופאשן בשיתוף פורטל בראש, שייערך ב-26 בינואר במקום הכי יפה בתל-אביב, ה"מיו אוונטס" Mio Events, אולם אירועים יפהפה הממוקם ברח’ יד חרוצים 11 יהיה גדוש במיטב ידועני ארצנו שכבר סימנו לעצמם את המסיבה ביומן: רוית אסף, גלית לוי, מיקי בוגנים, איתי אטיאס, שלמה שרף, מולי קרצ’ו, נטלי דדון, ניקול הלפרין, אילון בן יוסף, ניראל, ננסי ברנדס, האחים צנחני, שבי זרעיה כוכבי היפה והחנון ועוד רשימה ארוכה ונוצצת.
מי שלא בטוח שיגיע הוא דווקא פייבוריט הבנות, נעם טור, פיינליסט הישרדות 1 ודוגמן הבית של פוקס: נעם נמצא עדיין במילואים ומחכה לשיחרור. בשיחת טלפון שערכנו עם אחותו, יעל, מסרו לו בנות המערכת את כל הד"שים שבעולם ומכאן אנו מוסרים לו ולשאר חיילי המילואים את הערכתנו הרבה. יעל, שהבטיחה להגיע גם היא עם נעם לאירוע בהנחה שישתחרר ביום ראשון, עונה בינתיים עבורו לטלפונים ושומרת לאחיה לובש המדים את דרישות השלום.
כוכבים נוספים שינצנצו באירוע ההשקה המתוקשר הם כוכבי האח הגדול, שי שטרית וג’ני טוקרב שיתפעלו את הבר במיו אירועים.
מי שעדיין לא השיג לעצמו הזמנה, כדאי שיזדרז: האירוע יתחיל בעוד פחות משתי יממות.

 

נעם טור
נעם טור

נטלי דדון
נטלי דדון

רוית אסף וקריסטין דייויס
רוית אסף וקריסטין דייויס

פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום

מיקי בוגנים
מיקי בוגנים

שלמה שרף
שלמה שרף

חיים צינוביץ
חיים צינוביץ

ניראל
ניראל

אילון בן יוסף
אילון בן יוסף

מולי קרצ’ו
מולי קרצ’ו

שי שטרית
שי שטרית

ג’ני טוקרב
ג’ני טוקרב

ניקול הלפרין
ניקול הלפרין

האחים צנחני
האחים צנחני



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור