חיפוש באינדקס עסקים

סבסטיאן SEBASTIAN – מוצרי עיצוב שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אוקטובר 2008

חברת הקוסמטיקה "אינטרקוסמא", השיקה בישראל את מותג היוקרה "סבסטיאן" מוצרי פרימיום לעיצוב וטיפוח השיער. "SEBASTIAN" נחשב למותג המוביל בעולם בתחומי אופנת שיער אומנותית. השקת מותג הטיפוח בישראל כוללת 3 סדרות לטיפוח ועיצוב השיער: סדרת SEBASTIAN ORIGINALS – 7 מוצרים לעיצוב וטיפוח השיער; סדרת LAMINATES 8 מוצרים עם קומפלקס ייחודי לברק חדשני; סדרת XTAH 2 מוצרים לעיצוב השיער בשימוש הידיים בלבד.

מוצרי סדרת "SEBASTIAN ORIGINALS"
סדרה זו כוללת 7 מוצרים, כאשר מאחורי כל אחד מהם עומד הסיפור הייחודי לו אודות הרגע הספציפי בו נוצר:

  • "POTION 9": קרם ג’ל אשר פותח בהשראה מסע אקזוטי אל יערות הגשם באמזונס. תמציות בוטניותסבסטיאן SEBASTIAN - מוצרי עיצוב שיער מחודשות ועמידות, מבוססות על שמן זרעי חוחובה, שמן זרעי חריע, זמן זרעי שומשום, שמן בבסו, שמן זית, שמן רקפת הערב, שמן אורז סובין, תמציות קליפת ערבה ותמצית תה עלה ירוק. המוצר מהווה טיפול לעיצוב השיער ויש לפזר אותו על שיער לח ולעצב ללא שטיפה.
  • "WET": ג’ל על בסיס מים פותח בהשראת סערת גשמים בלתי צפויה. מעניק לשיער מראה רטוב צמוד לראש, ומעניק נפח בעת ייבוש השיער עם מייבש שיער. יש לפזר את המוצר לתוך שיער לח, להשגת מראה הג’ל המשוח אחורנית, יש לסרק את השיער להשגת טקסטורה מוגדרת. ניתן לייבש באופן טבעי או באמצעות פן.
  • "THREADS": קרם עיצוב בטכנולוגיית מיקרופייבר, המקבץ ואורג את השיער יחדיו, והופכו לאקססורי אופנתי. באמצעות מעצב אלסטי וגמיש זה, ניתן לעצב מחדש את סיבי השיער באופן מיידי. הקרם הינו בעל אחיזה של ג’ל עם גימור קליל, יבש ומפריד, והוא מגדיר ומעצב מחדש את השיער מבלי להיות נוקשה ושומני ומבלי להשאיר שאריות כבדות. כאשר שיער מטופל כמו סיב, הוא מתנהג באותה צורה בה חוטים ופתילים מתנהגים בעת שהם יוצרים בדים וביגוד. אנשי המותג ראו כיצד מעצבי השיער עובדים עם שיער, כאילו היו מעצבי אופנה העובדים עם בדים וכך למעשה נולד "THREADS". בשימוש במוצר יש לפזר כמות מעטה בין כפות הידיים ולהפכו לתחליב. לאחר מכן יש לעסות לתוך שיער יבש. על שיער שיובש במגבת, יש לפזר ישירות את המוצר על השיער ולהניח לו להתייבש באופן טבעי באוויר.
  • "SHAPER PLUS": ספריי לשיער טקסטורה בינונית עד כבדה שקשה יותר לאחוז. הספריי מעצב את השיער לאורך כל היום ועמיד בפני לחות. הספריי מכיל מרכיבים בעלי אחיזה חזקה במיוחד אשר אינה דביקה כלל. בעת השימוש בו יש להתיזו על השיער כשהוא יבש וזאת במטרה לייצר את העיצוב הרצוי.
  • שמפו 2+1: שמפו לשיער רגיל או יבש, למראה מטופח, משיי, מלא לחות ובריא. השמפו הינו מתכון שיער מקורי המורכב מ- 2 מרכיבי לחות ומרכיב אחד של פרוטאין. נוסחת השמפו הינה נוסחה עשירה ברכיבי לחות ומכילה, בנוסף לפרוטאינים, גם גליצרין ופאנטנול על מנת להעניק לשיער לחות אינטנסיבית. בעת השימוש בשמפו יש להקציף ולשטוף ולהמשיך בטיפול של קונדישיונר 1+2 מהסדרה, תוך שגרת טיפול הכוללת שימוש בטיפול לחות עמוק 1+2 של פעם או פעמיים בשבוע.
  • קונדישיונר2+1: קונדישיונר לשיער בטקסטורה עדינה עד בינונית. החומר מתפזר בקלות על השיער ובעל איכויות ייחודיות להתרת קשרים. הקונדישיונר שומר על רמת הלחות של השיער ומספיג אותו בלחות. לאחר השימוש בשמפו 1+2 יש למרוח את הקונדישיונר מהשורשים ועד לקצוות.
  • טיפול לחות עמוק 2+1: מסכת לחות אינטנסיבית לשיער. הטיפול באמצעות המוצר מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. במסגרת שימוש ביתי במוצר יש לחפוף את השיער, לשטוף ולפזר בנדיבות. לאחר מכן יש להמתין 3-5 דקות ולשטוף. רצוי להשתמש פעם או פעמיים בשבוע בין הטיפולים המקצועיים עם 1+2 במספרה.

מוצרי סדרת "LAMINATES"
סדרה זו כוללת 8 מוצרים המיועדים לשני סוגי שיער: סדרת "LAMINATES RICH" המעניקה ברק עשיר לשיער מפוצל עד בינוני וסדרת "LAMINATES SHEER" המיועדת לשיער דק, טבעי:

"LAMINATES RICH"

  • שמפו: תכשיר ניקוי, המותיר את השיער חלק ומלא לחות. השמפו מוזרק בפרוטאינים בוטניים, המסייעים לרכך את השיער עם לחות עמוקה, למראה משיי וברק זוהר. בעת השימוש בשמפו יש להקציף, לשטוף ולחזור על הפעולה במידת הצורך. מומלץ להמשיך את הפעולה עם קונדישיונר מהסדרה. השמפו מומלץ לשימוש יומיומי.
  • קונדישיונר: מרכך עשיר, קרמי ומלא לחות, המותיר את השיער חלק ומלוטש למראה מבריק ומשיי. הקונדישיונר מרגיע את שכבת השיער העליונה ויוצר שטח ספוג בברק רך. לאחר השימוש בשמפו, יש להשתמש בקונדישיונר מהשורשים ועד לקצוות, לעסות את כל השיער להשגת פיזור אחיד ולשטוף. מומלץ לשימוש יומיומי.
  • משחת סיליקון מלטש: משחת ג’ל מרוכזת ומחליקה, מלטשת ושולטת בשיער על ידי הענקת גמישות וברק אולטימטיביים. הודות לריכוז הגבוה, משחת הג’ל מעניקה לשיער תחושה יוצאת דופן עם טקסטורה עמידה. המוצר מיועד לשיער מפוצל, יבש, פגום או שעבר תהליכים כימיים. אופן השימוש: להשתמש בכמות מעטה על שיער לח. להפוך לתחליב בין כפות הידיים ולפזר באחידות לפני ייבוש בפן. לשיער יבש, יש להוסיף עוד כמות מעטה, בכדי להגדיר צורה ולגימור מלוטש. ניתן לערבב את משחת הג’ל עם מוצרי עיצוב אחרים, ליצירת צורה חדשה וברק נוסף.
  • טיפות סיליקון: מוסיפות ברק והשתקפות לשיער רך וקל לסידור. הסיליקון עוטף את קצוות השיער ומלטש, מעניק ברק ומונע מיידית קרזול. אופן השימוש: להפוך לתחליב בכפות הידיים וללחוץ לתוך השיער, בכדי לאגור את הברק. להשגת ברק נוסף לשיער יבש, יש להוסיף מספר טיפות נוספות וללטש את שטח הפנים באמצעות כפות הידיים.

"LAMINATES SHEER"

  • שמפו: קצף קליל ורך, המנקה בעדינות את השיער ומכין אותו לעיצובים רכים וזורמים בחופשיות עם תנועה זוהרת. מוזרק בקומפלקס ברק חדשני, מעניק עיצוב זוהר ורך עם ברק ותנועה. השמפו מתאים לכל סוגי השיער. אופן השימוש: להקציף על השיער, לשטוף ולחזור על הפעולה במידת הצורך. מומלץ לשימוש יומיומי בתוספת קונדישיונר מהסדרה האמורה.
  • קונדישיונר: מעניק מראה קליל לעיצובים רכים יותר ומשלים את פעולת השמפו, על ידי הענקת לחות טבעית לשיער, כשהשיער זוהר עם חוטי ברק משיי. בעל PH מאוזן. אופן השימוש: לאחר השימוש בשמפו, יש להשתמש בקונדישיונר מהשורשים ועד לקצוות. לשטוף היטב לקבלת ברק קליל.
  • בודי: משלב נפח קליל הזורם בחופשיות יחד עם יצירת העיצוב. הבודי מצוין ליצירת עיצובים רכים ומלאים עם תנועה זורמת בחופשיות. אופן השימוש: לפזר את הבודי על שיער לח, לייבש בעזרת פן ומברשת עגולה, בכדי להעניק נפח או להשתמש בדיפיוזר ליצירת גלים רכים ופרועים.
  • קרל: יוצר תלתלים רכים וקופצניים, קלילים ומבריקים. מתאים במיוחד לבעלי תלתלים וגלים טבעיים מאוד לאחר סלסול, הרוצים להדגיש ולהגדיר את הקווים שלהם. מתאים לכל סוגי השיער. בעת השימוש יש למעוך אותו לתוך שיער לח ולייבש בעזרת דיפיוזר ליצירת ספירלות מוגדרות באופן מושלם. יש להשאיר את השיער להתייבש באוויר הטבעי להשגת שליטה והפרדה.

סדרת "XTAH"
סדרה זו כוללת מוצרים לעיצוב השיער בשימוש הידיים בלבד, ללא מייבשי שיער, מחליקים וכלים. הסדרה נולדה בשנות ה- 90 המאוחרות של המאה ה- 20, והולידה אינדיבידואליות מוצרית וזהות עצמאית המאפשרת למעצב השיער להתחזק באומנות עיצוב השיער, תוך יישום של אפשרויות העיצוב הפרועות ביותר.

  • "TWISTED TAFFY": חומר טופי המתפקד כמוצר מעצב לעיצוב חופשי. החומר, ברמת אחיזה בינונית, מאפשר לעצב ולהגדיר את השיער עם ברק הניתן לכיפוף. החומר מוסיף הפרדה לתלתלים ומאפשר עיצוב צורות חזקות ורכות. בעת השימוש על שיער לח, בונה המוצר טקסטורה שאינה מתייבשת ומאפשר לפתל ולעצב, ולאחר מכן לעצב מחדש. בשימוש על שיער יבש מוסיף המוצר אחיזה ושליטה.
  • "CRUDE CLAY": חמר מעצב בתחושה יבשה וחולית. החומר, ברמת אחיזה בינונית עד גסה, מתפזר בצורה חלקה וקלה על מנת לספק הפרדה, הגדרה, טקסטורה וגימור ’מאט’ יוצא דופן. מומלץ להשתמש על שיער יבש תוך הוספה לשורשים, להשגת הגובה הרצוי ובצורה חזקה.

את המוצרים ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים בישראל.

סבסטיאן SEBASTIAN - מוצרי עיצוב שיער
סבסטיאן SEBASTIAN – מוצרי עיצוב שיער



עמוד זה נצפה: 936 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור