חיפוש באינדקס עסקים

קוויאר על הראש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מרץ 2009

קוויאר על הראש מון פלטין

חברת מוצרי הטיפוח והעיצוב לשיער, מון פלטין, השיקה מסכה טיפולית המכילה קוויאר שחור ופרוטאין המשי מסדרת Natural Silk Therapy.

המסכה האידיאלית לשיער שעבר טיפולים כימיים ולמניעת היווצרות חשמל סטטי. מרכיב הקוויאר השחור משמש בין היתר לסינרגיה אופטימאלית של כל הרכיבים הפעילים במסכה, מסייע בהצמדתקוויאר על הראש - מסכה טיפולית לשיקום השיער מון פלטין והספגת החומרים הפעילים לסיב השערה, מרכך את השיער לאורך זמן, העשרת השיער על הראש ביסודות שאבדו עקב טיפולים כימיים.

מסקרים שערך מותג מון פלטין, כ-62% מהנשים עורכות בשערן טיפול כימי באופן קבוע.

במהלך טיפולים כימיים לשיער (צבע, הבהרה, החלקה, סלסול ועוד) נגרעים ממנו מינרלים וויטמינים רבים, ולכן, בפיתוח מוצרי טיפוח לשיער האתגר הגדול הנו להחזיר לסיב השערה רכיבים שאבדו במהלך טיפולים כימיים.

כל זאת תוך כדי מתן מענה למרכיבים חדשניים בטיפולים כימיים שונים ולתנאי מזג האוויר, המשתנים בקיצוניות בעשור האחרון ובמיוחד החשיפה לקרינת UVA ו- UVB.

בסדרת  היוקרה Natural Silk Therapy מציגה מון פלטין את הפתרון לבעיות אלו, תוך כדי הצגת פתרון חדשני בטיפוח  ושיקום שיער על ידי שילוב מגוון רכיבים. בכדי להיענות לאתגר זה משלבת מון פלטין במסכה  בין היתר גם את הקוויאר השחור, שייחודו בריכוזים מאוזנים של מגוון מרכיבים חשובים במיוחד לטיפוח השערה, היוצרים סינרגיה אופטימאלית של כל הרכיבים הפעילים במסכה, ומאפשרת את החדרת  והספגת החומרים הפעילים בסיב השערה, ובהצמדת שמנים חיוניים לשערה והשבת יסודות שאבדו לשיער עקב טיפולים כימיים כל זאת תוך ריכוך השיער.

המסכה החדשנית מכילה, לצד הקוויאר השחור: שמן זית מזן מלכות, תמציות רימונים ותה ירוק המקבלות חיזוק באמצעות שמן אובליפיחה ופרוטאין המשי. מרכבי הקוויאר השחור הנם בעלי איזון אופטימאלי, וניתן למנות ביניהם: שומנים וחלבונים בריכוז גבוה, מלחים מינרלים (בעיקר זרחן ואשלגן), ויטמינים: A, D, B2, B12 , ברזל, מנגן, סלניום, מגנזיום וחומצות אמיניות.



עמוד זה נצפה: 536 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור