חיפוש באינדקס עסקים

מי צריכה פאה

פורסם מאת: בתאריך: 17 מאי 2012

מי צריכה פאהכולנו מודעים לעובדה שנשים אשר עוברות טיפולים רפואיים קשים, עלולות לאבד את שיער ראשן וברוב המקרים מומלץ להן לחבוש פאה על מנת להיראות טוב ולהחזיר להן את הביטחון העצמי ותחושת הנשיות והטיפוח. פאות אלו נקראות פאות רפואיות.

מלבד נשים שאיבדו את שיער ראשן בשל בעיה רפואית, קיימים מקרים רבים אחרים בהם פאה היא הפתרון הנכון והנוח ביותר.

נשים הסובלות מנשירת שיער מוגברת שלא בעקבות טיפולים רפואיים קשים, אלא בשל בעיה הורמונאלית, בעיות תזונה, בעיות עור או בעיות המוגדרות כנפשיות הגורמות בשורה התחתונה להתדלדלות שיער והתקרחות.

נשים ששיערן עבר טיפולים קשים באמצעות שימוש בתכשירים כימיים חריפים במשך שנים וגרמו לשיער להישבר, לנשור ולהתדלדל (טיפולים כגון: החלקות שיער מרובות, הבהרות, צביעות וכיו"ב).

נשים בעלות שיער דק ודליל ללא סיבה מיוחדת.

נשים עסוקות המעוניינות להיראות נפלא, עם מראה שיער מוקפד גם ללא ביקור במספרה.

קחי בחשבון שהפאות של ימינו, אם אלה פאות רפואיות או פאות אופנה עשויות בצורה מדויקת, כך שהן מדמות שיער שטבעי שופע ומטופח. מגוון סוגי השיער, מגוון הצבעים וגווני השיער ממנו עשויות הפאות ומגוון סגנונות עיצוב הפאות, מאפשר להתאים לכל אחת פאה שתחמיא לה, לטעמה ועל פי סגנונה האישי.

חשוב למדוד ולבחור את הפאה בתשומת לב רבה, לפני החלטה ורכישה, במיוחד אם מדובר באישה הנבוכה בשל מראה שיערה או אישה הנמצאת במצב בריאותי רגיש.

מומלץ להיכנס לייעוץ ומדידת פאה לחנות פאות מקצועית, בעלת מוניטין רב שנים וניסיון רחב בטיפול בלקוחות מכל הסוגים, בכל מצב פיזי או נפשי.

תשומת הלב המקצועית, היחס האישי וחוות הדעת המבוססת על שנים של עבודה עם נשים ופאות, היא בעלת חשיבות עליונה כשאת מחפשת לקנות פאה.

בעת רכישת פאה, חשוב שתדעי שאת מקבלת את הטוב ביותר, הן מבחינת איכות הפאה והן מבחינת היחס והטיפול בך כלקוחה.

חברת זהבי פאות בע"מ, חברה בעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה בייצור ושיווק פאות, בארץ ובחו"ל, מעמידה לרשות לקוחותיה את סניפיה ברמת גן וברעננה.
כל אחד מהמרכזים של המותג מאויש בצוות מקצועי ומיומן שיעמוד לרשותך בייעוץ מקצועי אישי לבחירת הפאה הנכונה לך.

התקשרי לקבוע פגישה כבר היום:
סניף רמת גן: 03-5797279.
סניף רעננה : 03-7404456.

מי צריכה פאה
 



עמוד זה נצפה: 387 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור