חיפוש באינדקס עסקים

מתי בוקר – טיפים לכלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 פברואר 2010

לטובת הכלות העתידות להתחתן השנה, בחרנו מבין הספרים המובילים בארץ, לראיין את מתי בוקר – מעצב שיער ומאפר ברוך כישרונות. מתי בוקר, מאנשי המקצוע הורסטיליים ביותר בענף תעשיית היופי בישראל,מתי בוקר - טיפים לכלות הוא מותג הנבנה על עשייה דומיננטית בתחום אופנת הכלות. בין הלקוחות הפוקדים את הסטודיו המעוצב שלו בלב תל אביב ניתן לפגוש לא מעט סלבריטאים ואושיות חברה מוכרות, המגיעים אליו מכל רחבי הארץ. לשאלתנו בנוגע למכנה המשותף לכל הכלות המגיעות אליו, ענה מתי כי מדובר ב"כלות המחפשות מראה מוקפד, מדויק, ובצו האופנה העולמי".

בזכות כישרונו, טביעת העין הייחודית שלו, השילוב המנצח בין עיצוב שיער ואיפור ויכולתו להתחבר לכל כלה, מצליח מתי באופן יוצא מגדר הרגיל להפוך את לקוחותיו לנשים וגברים בעלי מראה כוכבי, זוהר, מלא תשוקה ודיוק. כיצד? באמצעות איפור ועיצוב שיער נכונים.

יצירותיו מתאפיינות במראה המושפע מעולם הקולנוע ואייקוני תרבות כגון ביונסה, מדונה, אנג’לינה ג’ולי וג’ניפר לופז לצד אלילות עבר כגון אודרי הפבורן, מרילין מונרו, גרייס קלי, ועוד. מתי משלב בין חדש לישן. יצירותיו מוצגות במגזינים בינלאומיים וישראליים. תחת ידיו עברו שחקניות וזמרות מפורסמות בקנה מידה עולמי וביניהן מדונה ומריה קרי כמו גם זמרות ישראליות כגון מירי מסיקה, שירי מימון, נינט טייב, ריטה, ועוד.

שאלה: האם העובדה שאתה משלב בעשייתך עיצוב שיער ואיפור היא לטובת הכלה?
תשובה: היעזרות באנשי מקצוע מיומנים מהווה צעד חשוב עבור כל כלה הרוצה להיראות במיטבה. בייחוד, כאשר מדובר באיש מקצוע אחד האמון הן על השיער והן על האיפור. כאשר אני אחראי על מראה השיער והאיפור, הכלה יוצאת נשכרת בשלושת ההיבטים החשובים: ראשית, מובטחת תוצאה סופית הרמוניית; שנית, מושגת יעילותמתי בוקר - טיפים לכלות משמעותית בזמן הנדרש להגיע לתוצאה; ושלישית, ברובד הרגשי והמנטאלי, הכלה חווה הרבה פחות לחץ, וביום כה אינטנסיבי ומשמעותי בחייה, זה לא הולך ברגל. כך, הכלה מקבלת למעשה את כל החבילה תחת גג אחד.

שאלה
: איך אתה חושב שכלות תופסות את האווירה בסטודיו שלך?
תשובה: כלות באות אלי כי אני מתרגם vision למציאות. אני יודע שהן חשות כי יחד עם המקצוענות הבלתי מתפשרת המסופקת פה, הן זוכות גם באווירה יוקרתית, המשלבת חום ואנושיות בגובה העיניים, ובתחושה שכולי שלך ביום הגדול שלך.

גילוי נאות: בזמן קיום הראיון בסטודיו של מתי, נאלצנו לעצור את מהלך השאלות כמה פעמים בהן מתי התנצל בנימוס והתפנה לחבק ולברך כלות לאחר חתונה שקפצו לבקרו על מנת להודות לו ולצוות הסטודיו. למראה השמחה והפרגון האותנטיים, אפילו אני, הקשוחה שבמראיינות, השלתי את שכבות הציניות שלי והתעורר בי החשק להיות כלה אצל מתי. לולא שמעתי מפי אחת הכלות של מתי את התגובה הבאה במו אוזניי, לא הייתי מאמינה. וכך היא אמרה: "מתי, בחיי אלוהים, אנשים ביקשו ממני את מספר הטלפון שלך באמצע החתונה!"

שאלה
: מהו המראה החם לקיץ הקרוב?

תשובה: תצוגות האופנה בבירות האופנה העולמיות משפיעות על טרנדים אופנתיים בכלל ועל אופנת כלות בפרט. בנוגע לשיער, המראה הקלאסי הוא המראה העכשווי בעיצוב השיער. השנה נראה יותר שיער אסוף, מוקפד ומושקע, וניפרד מהמראה המרושל, הטבעי והבוהמייני שאפיין את שלושת השנים האחרונות. אנו חוזריםמתי בוקר - טיפים לכלות למראה הקלאסי עם שיער אסוף במראה מנופח, שביל באמצע ושילובים של תחרות, קשתות, ורשתות. הלוק הוא לוק הוליוודי של שנות ה-40 וה-60, בסגנון אודרי הפבורן, גרייס קלי, ומרילין מונרו. כן, שוב אנו פוגשים את הבלונד.
בנוגע לאיפור, מדובר במראה נקי יותר ופסטלי. אנו נפרדים מהמראה השזוף והלטיני שאפיין כלות בשנים האחרונות ומאמצים מראה קלאסי בסגנון שנות ה-40. הגוונים השולטים השנה הם גווני הורוד והשמפניה עם שילובים ונגיעות של גווני האפרסק. אנו מותירים מאחור את השפתיים הבהירות לטובת אודם דומיננטי כגון צבע הדובדבן על כל גווניו. במראה זה, האייליינר הינו דומיננטי, הריסים מודגשות ומומלץ להוסיף ריסים מודבקים. בנוגע לבחירת האביזרים לשיער, מומלץ לא להשתמש ביותר מפריט אחד על מנת שלא לפספס את המטרה.

שאלה
: מהן המלצותייך בנוגע לבחירת אנשי מקצוע?

תשובה: אני ממליץ להתעניין בסביבתך הקרובה, קרי חברות וחוג המשפחה. תמיד להיות קשובה לאינטואיציה שלך. חשוב גם להקשיב בקולו של מעצב השמלה. זאת משום שמעצב השמלה בקיא ברזי המקצוע ובתחומים המשיקים לו, וביכולתו לכוון אותך לתוצאה מושלמת, שתעלה בקנה אחד עם סגנון השמלה והלוק הרצוי. בהקשר זה, הייתי רוצה לחדד נקודה אשר לא כולן מודעות לה. בעידן האינטרנט הנוכחי, את נחשפת להמלצות מפוברקות לטוב ולרע. לדאבוני, קיימת תופעה רווחת של קולות שתולים "מטעם", זאת אומרת שמה שעשוי להיראות כהמלצה אותנטית ונטולת אינטרסים עלול להיות למעשה לא מדויק, שקרי ואף למנוע ממך חוויה טובה ומהנה. לכן, המלצתי היא לקבוע פגישה אישית, להגיע לסטודיו, להתרשם ולהחליט רק על בסיס מתי בוקר - טיפים לכלותהחוויה האינדיווידואלית שלך.

שאלה
: מה לגבי בחירת מלוות ליום האירוע?

תשובה: תפקידן של המלוות הוא חשוב מאוד. בזמן שהן לצידך, מטרתן אחת היא: להיות שם בשבילך ולרומם את רוחך. אני ממליץ לבחור בחברה טובה. חברה שאת סומכת עליה ושהמלצתה תהיה כנה.

שאלה
: כיצד בוחרים בלוק הנכון עבור כל אחת?

תשובה: חשוב לשים לב למאפיינים של האירוע, כגון האם מדובר בשעת צהריים או ערב? האם מדובר באולם אירועים סגור או בגן פתוח? בנוסף, יש לקחת בחשבון את אופי השמלה והאביזרים הנלווים לה כגון זר הפרחים, הצבעוניות, סוג הבד והסגנון של השמלה.

שאלה
: מהן השאלות שכל כלה צריכה לתת עליהן את הדעת?

תשובה: רצוי לבחור את השמלה לפני בחירת עיצוב השיער והאיפור. זאת משום שאופי השמלה והאביזרים הנלווים לה מכתיבים למעשה את סגנון ועיצוב השיער והאיפור.

שאלה
: תוכל להעניק לנו כמה עצות שימושיות?

תשובה: לאירוע בגן אירועים בקיץ מומלץ שיער אסוף ומסורק בקפידה על מנת שלא להינזק מהלחות הכבדה, המאפיינת את העונה החמה בארצנו. בכל הנוגע לשמירה על האיפור והמראה, מומלץ להצטייד לקראת האירוע בפודרה שקופה ובגלוס או אודם לרענון האיפור. אם חשקה נפשך בשיער פזור, ניתן לשלב בין סגנון שיער אסוף לשיער פזור באופן הבא: בשעת החופה לדבוק בשיער אסוף, ולאחר מכן, בהדרכה מראש על ידי מעצבמתי בוקר - טיפים לכלות השיער שלך, תוכלי בקלות לשנות את המראה לשיער פזור.

שאלה
: מהם הגימיקים החדשים הנותנים את הטון?

תשובה: כיום, רואים יותר ויותר מעצבי שיער ומאפרים המתלווים לאירוע עם הכלה ודואגים שתראה רעננה וזוהרת במהלך כל החתונה. גימיק נוסף עליו אני ממליץ לא לוותר הוא כל נושא תוספות השיער והסטיילינג הנכון. הבחירה צריכה להיעשות מתוך מחשבה שאכן מדובר באירוע חד-פעמי שייחרט בזיכרונך לטובה. טרנד נוסף ההולך וגובר הוא רצונה של כל כלה להתבלט ולהיראות שונה ומיוחדת. זאת, באמצעות הוספת אביזר דומיננטי לשעת החופה כגון כובע ורשתות ליצירת לוק מיוחד.
  
שאלה: המלצת סיכום?
תשובה: מניסיון רב שנים של ליווי והכנת כלות, מומלץ להקשיב לאינטואיציה שלך בנוגע לחיבור ולחוויה האישית בינך לבין אנשי המקצוע. מידתיות היא הסוד לנוסחא מנצחת.
לא להפחית ולא להגזים יתר על המידה. אני ממליץ ליהנות מהחוויה והתהליך, לא ללכת שולל בעקבות חיפוש מייגע אחר בעלי מקצוע. מומלץ להכין רשימה מבעוד מועד ולבחור מבין שניים עד שלושה אנשי מקצוע בכל תחום. כך תיהני ולא תאבדי זמן יקר וכסף.

אני מאחל לכולן לעשות את הבחירה הטובה ביותר, כזו המאפשרת לך ליהנות ממני ולי ליהנות ממך ולהעניק לך את כל הידע והניסיון הרב שלי על מנת להפיק את התוצאה המושלמת עליה את חולמת.



עמוד זה נצפה: 618 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור