מי צריכה איפור קבוע?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 נובמבר 2010

מי שרוצה ליפסטיק שלא יורד גם במיליון נשיקות. מי שרוצה לקום בבוקר עם עיניים מודגשות בקו אייליינר שלא נמרח גם בשחיה בבריכה. מי שרוצה גבות מעוצבות בלי שום מאמץ.
איפור קבוע הוא הפתרון עבורה.

איפור קבוע הוא תהליך של החדרת פיגמנטים מתחת לשכבת העור העליונה כך שהגוון יישאר. העבודה מתבצעת באמצעות מיכשור מתקדם המחדיר את הפיגמנטים למקומם המיועד.
המכשירים והחומרים בהם משתמשים לאיפור קבוע עוברים ביקורת קפדנית של משרד הבריאות וגם הקוסמטיקאיות המציעות טיפול זה עוברות הכשרה מקצועית מתאימה על מנת להבטיח עבודה מקצועית ותוצאה מצוינת.

רבים מן העוסקים והעוסקות במקצועות היופי מביעים עניין בלימודי איפור קבוע זאת כיון שלקוחות רבים מגלים עניין לטיפול שפשוט פותר להן את הצורך להתאפר כל יום ומקל על החיים באופן כל כך משמעותי.

לפני שבוחרים מקום ללמוד בו איפור קבוע, כדאי לבחון את רמת המקצועיות של המדריכים ואת חוות הדעת של בוגרי הלימודים במקום. אנו בדקנו עבורכם ומצאנו שכדי ללמוד בקורס איפור קבוע ברחובות והשפלה למשל, כדאי לגשת ולברר פרטים בנייל אקדמי. חוות הדעת של בוגרי הלימודים במקום מצוינות, ורמת הרצינות המוקדשת ללימודים בקורס זה גבוהה, כך שמובטח ללומדים הכשרה מקצועית אמיתית לביצוע טיפול מורכב זה.

מי צריכה איפור קבוע?

מי צריכה איפור קבוע?



עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור




חיפוש באינדקס עסקים