חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור חורף 2009 – SOFT TOUCH

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ספטמבר 2008

מראה איפור חורף 2009 - SOFT TOUCHלקראת עונת חורף 2009 מציג מותג האיפור והטיפוח SOFT TOUCH מציגה את מראה איפור "אומנות הפיתוי" המתמקד באזור העיניים ומעניק להן מראה סקסי, חתולי ומסתורי לאישה בעלת נוכחות כובשת וביטחון עצמי הרוצה לשוות לעצמה הופעה בלתי נשכחת.
מקור ההשראה למראה חורף 2009 מגיע מהנסיכות הגותיות של אירופה מהמאה ה-19 שהיו נוהגות לאפר עיניהן במראה מעושן ומסתורי לפני נשפים קסומים שנערכו בארמונות.

איפור עיניים:
סוד הפופולאריות של מראה האיפור המעושן הוא השינוי הדרמטי שהוא מעניק לפנים, אשר יכול להפוך אותך מבת השכנים לדיווה. האיפור המעושן גורם לעין להראות גדולה יותר ועמוקה יותר ובכך משווה הילה של מסתורין, ומשדר מראה מהפנט שקשה להתעלם ממנו.
מראה האיפור המעושן מכיל סקס-אפיל הנובע מכך שהאיפור שנראה שמעט נמרח, אחרי שאולי עשית כמה דברים שובבים. המראה מושג בעזרת השימוש בפלטה כהה ודרמטית ודיו כחול כהה עם מגע של הארה לבן-אופוויט ומעט פסטליות.
שפתיים:
השפתיים מאופרות במראה טבעי, נקי ורך בגווניורדרד מואר כקונטרס לעיניים המאופרות בגוונים דרמטיים. המראה המתקבל הינו של אישה בעלת תעוזה, ביטחון עצמי, המכירה בערך עצמה, אוהבת את החיים ומדגישה את יופייה כשהיא יוצאת לבלות בערב.

שלבי האיפור לקבלת מראה חורף 2009 של SOFT TOUCH:

  1. בזוית הפנימית של העפעף, נגיעות קלות בצללית סטיי שייד מספר 499, בצבע לבן.
  2. מעליו יש לשים צללית מונו לבנה גוון 02, צללית זו יש גם למרוח מתחת לעצם הגבה.
  3. שימוש בצללית פאוודר דיפ מספר 57 (אפור), התוחם את העפעף. מתחילים מהזוית החיצונית של העין צמוד לקו הריסים, וממסגרים את העפעף העליון כלפי חוץ עד קו הגבה ופנימה לכיוון החלק הפנימי של העפעף.
  4. בעזרת צללית מונו מס’ 07 (אפור כחול) ממלאים את החלק הפנימי של המסגרת שנוצרה בשלב הקודם.
  5. על צללית מס’ 07 עוברים עם הצללית הכהה יותר מתוך זוג הצלליות מספר 20 (סגול).
  6. תוחמים את העין בעיפרון אייליינר מספר 105 בגוון כחול עמוק.
  7. בשלב האחרון מורחים מסקרה ווליום אקסטרים בגוון שחור לקבלת ריסים מודגשים.

 מראה איפור חורף 2009 - SOFT TOUCH
מראה איפור חורף 2009 – SOFT TOUCH.



עמוד זה נצפה: 540 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור