חיפוש באינדקס עסקים

איפור קבוע לנשים ולגברים – רוית אסף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 דצמבר 2007

את אישה עסוקה מאוד ואין לך זמן וחשק להתאפר בבוקר? את חושבת 10 פעמים על ליפסטיק שתמרחי לקראת יציאה, העיקר שלא ימחק? בדיוק ילדת וכולם מגיעים לבית החולים לצפות בך חיוורת ונטולת חן? העובדה שהאיפור איפור קבוע לנשים ולגברים - רווית אסףהקבוע הפך לטרנד בינלאומי לא מפתיעה כלל. אחד ההישגים הגדולים במלחמה שלנו נגד הטבע הוא זה שמאפשר לנו לשנות את הצבעים שניתנו לנו באופן קבוע.
כל שצריך לעשות הוא להיכנס למכון יופי ולאחר מספר דקות, אנחנו עם איפור שמחזיק מעמד כמה שנים על הפנים.  בבית הספר למקצועות האיפור של רווית אסף מסבירים: "איפור קבוע היא טכניקה בה מחדירים פיגמנטים של צבע שמופקים ממינרלים לתוך העור. הטכניקה הזו לא נועדה רק לרענן את מראה הפנים, אלא גם לטשטש פגמים קלים ולתת מגוון פתרונות למגוון מצבים. הדגשת גבות נכונה יכולה להרים עין נפולה, שרטוט נכון של השפה יכול לתקן חוסר סימטריה, או צניחה של זווית הפה".
מי שחשב שתחום האיפור הקבוע הוא לנשים בלבד- טעה. אישה שרוצה להדגיש את תווי הפנים יכולה להתאפר וזה מספיק. אצל גברים העניין מסובך יותר. האיפור הקבוע אצל גברים נועד להעמיק גוונים טבעיים שדהו, למלא חללי שיער ראש ופנים שנשרו ולטשטש צלקות עדינות. הכאב בכל טיפולי האיפור הקבוע הוא מועט ודומה לתחושת עקצוץ וחוסר נוחות.
ההחלמה מהירה מאוד – כשעתיים לאחר הטיפול האדמומיות יורדת ואחרי שבוע של מריחת משחה אנטיספטית שכבת העור העליונה מתקלפת ומתחתיה נחשף האיפור. לאחר חודש הגוון של האיפור מקבל את צבעו האמיתי וזה הזמן לחזור להדגשה ותיקונים. קשת הגוונים שמוצעת כיום בשוק עשירה למדי ומאפשרת לקוסמטיקאית להגיע להתאמה מושלמת של הצבע. חשוב לבדוק מי הקוסמטיקאית שמבצעת הטיפול, לשאול לטיב החומרים ולבקש לראות תעודת הסמכה ותיק עבודות שלה. בחירת קוסמטיקאית היא החלטה חשובה ביותר שצריך לקבל. צריך לדאוג שהיא משתמשת בחומרים עמידים וטובים ובמכונה ברמה גבוהה. עכשיו אחרי שקיבלנו את כל ההחלטות ובחרנו לעבור את הטיפול, כל שנשאר הוא לפתוח את העיניים בבוקר אל בן הזוג ולהרגיש כאילו את כוכבת טלנובלה.



עמוד זה נצפה: 460 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור